مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی G Pro 3 لو رفت

Untitledاگر شما هم از دارندگان تلفن‌های هوشمندی هستید که به جدیدترین سخت افزارهای روز مجهز شده و همیشه علاقه دارید موبایلی داشته باشید که جدیدترین مشخصات فنی ممکن را داشته باشد، بد نیست تا نگاهی به مشخصات تلفن هوشمند LG G Pro 3 بیاندازید. هم اکنون نزدیک به ۱۶ ماه است که از زمان معرفی G Pro 2 می‌گذرد، اما گزارش جدیدی منتشر شده که بیان می‌دارد در اواخر امسال به احتمال زیاد شاهد معرفی نسل جدید این تلفن هوشمند خواهیم بود.

انتظار می‌رود LG G Pro 3 به صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل تجهیز شود. با این حساب تراکم پیکسلی این محصول به رقم بسیار خوب ۴۹۰ppi خواهد رسید. فبلت مورد اشاره در دل خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان قلب تپنده بهره خواهد گرفت و نیز ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حافظه ذخیره سازی داخلی G Pro 3 نیز ۳۲ گیگابایت است. دوربین اصلی گوشی هوشمند مورد اشاره نیز سنسوری 20.7 مگاپیکسلی دارد و در جلو آن هم یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند نظر هواداران سلفی را به خود جلب نماید. بر اساس برخی شایعات این دستگاه از سنسور تشخیص اثر انگشت نیز بهره می‌گیرد و به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید 5.1 را اجرا خواهد کرد.

بر اساس گزارشات اخیر، LG G Pro 3 با قیمت ۷۹۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده که ال‌جی برنامه‌ای دارد که طی آن مدل تمام فلزی  G4 را در نیمه دوم سال میلادی جاری روانه بازارها کند. تلفن هوشمند دیگری که بر اساس شایعات توسط ال‌جی قرار است معرفی شود G4 Note نام دارد که گفته شده مجهز به صفحه نمایشی 5.8 اینچی خواهد بود و مانند دو پرچمدار قبلی این شرکت از فوکوس لیزری در دوربین پشتی آن بهره گرفته شده و در نهایت هم یک قلم استایلوس همراه این گوشی به مشتریان عرضه می‌گردد.

1 در مورد “مشخصات فنی گوشی هوشمند ال‌جی G Pro 3 لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH