نسخه 5.1.1 اندروید به زودی برای ال‌جی G2 منتشر خواهد شد!

 

gsmarena_001 (2)

کمپانی‌ها در طول سال مدل‌های مختلفی از تلفن‌های هوشمند خود را با ویژگی‌های گوناگون معرفی می‌کنند؛ اما تلفنی که انتظار می‌رود بیشتر از دیگر محصولات زنده بماند، گوشی‌های پرچم‌دار هر کمپانی است. یک تلفن زمانی زنده است که شرکت سازنده با به‌روزرسانی‌های مکرر تلفن را پشتیبانی نماید و سیستم‌عامل گوشی را به آخرین نسخه معرفی شده ارتقا دهند. برخی شرکت‌ها مثل سونی و سامسونگ به‌خوبی این نیاز کاربران را درک نموده‌اند اما برخی نیز مثل کمپانی‌های چینی چندان به پشتیبانی محصولات خود بها نمی‌دهند. اما این بار نوبت ال‌جی است تا وفاداری خود را به پرچم‌دار قدیمی‌اش یعنی LG G2 که در سال 2013 با ورود به بازار توانست اعتبار ال‌جی را به‌عنوان یک کمپانی بزرگ تلفن ساز به یک‌باره بالا ببرد؛ نشان دهد. بنا بر گزارش‌های رسیده قرار است تا دو ماه آینده ال‌جی نسخه سیستم‌عامل G2 را به اندروید 5.1.1 به‌روز نماید که این خبر بسیار خوبی برای دارندگان این تلفن است و همچنین خریداران پرچم‌دار جدید این کمپانی نیز می‌توانند خوشحال باشند که تلفن جدیدشان حالا حالاها توسط ال‌جی پشتیبانی خواهد شد.

این خبر را یکی از کارکنان ال‌جی منتشر کرده است و نخواسته نام و سمتش فاش شود. او گفته که کمپانی در مراحل نهایی آماده‌سازی این به‌روزرسانی است و کاربران با نصب آن روی تلفن همراه خود می‌توانند یک رابط کاربری کاملا جدید و همچنین برخی قابلیت‌های تلفن هوشمند G4 را در گوشی هوشمند خود داشته باشند.

ما به‌محض آن‌که خبرهای تکمیلی در این باره در هفته‌های آینده به دستمان برسد آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد. بنا بر آنچه در مورد به‌روزرسانی تلفن G3 شاهد بودیم به نظر می‌رسد باز هم قبل از انتشار این به‌روزرسانی برای G2 خبرها و ویدئوهای مختلفی از تست آن روی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شود. ذکر این نکته لازم است که هنوز این خبر توسط هیچ منبع موثقی تأیید یا تکذیب نشده است پس از همین حالا برای دریافت آخرین نسخه اندروید روی تلفن G2 خود روزشماری نکنید؛ اما امیدوار باشید!

8 در مورد “نسخه 5.1.1 اندروید به زودی برای ال‌جی G2 منتشر خواهد شد!”

  1. من جی 2 مینی دارم و مستقیم از طریق خود گوشی به اندروید 5.0.2 آپدیت شد.یک فایل 747 مگی دانلود شد

  2. من جی 2 مدل 16 گیگ رو دارم، اپدیت 5 مستقیم واسش نیومده ، یعنی باید بریم از طریق لپ تاپ اپدیتش کنم!، والا این مدلیشو ندیده بودم، پیسی سوییتش متاسفانه هرچی تلاش کردم از تو سایت رسمی ال جی دانلود نمیشه، گوشیه خوبیه ولی تو این زمینه ناامیدم کرد، امیدوارم بقیه ی دارندگان جی 2 به مشکل بر نخورن،

    1. درود

      با جستجوی عبارت LG PC Suite در گوگل هم
      سایت ایرانی میاد براتون هم سایت خود ال‌جی
      اگر نمیتونید از سایت ال‌جی دانلود کنید از سایت
      ایرانی دانلود کنید
      هر چند که من تست کردم و هیچ مشکلی نداره و
      به راحتی دانلود میشه
      http://www.lg.com/uk/support/pc-suite#

  3. عالیه…الجی پیشرفتش اوکی تر ازبقیه س!
    فقط نباید پشتیبانی مدلهای قبلی رو رها کنه تا کاربراش کم نشن!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH