پیش فروش Redmi 2 Pro با قیمت 142.79 دلار آغاز شد!

کمپانی‌های چینی روز به روز در حال گسترش هستند و در این میان Xiaomi نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که اکنون فروش جهانی اسمارت فون جدید آن شروع شده است. Redmi 2 Pro که یک محصول میان‌رده است از امروز با قیمت 142.79 دلار به صورت جهانی پیش فروش خواهد شد که البته کاربران می‌توانند این اسمارت فون را پیش خرید کنند که زمان تحویل دستگاه‌ها 15 جولای (24 تیر) خواهد بود.

r2

Redmi 2 Pro مشخصات و سخت افزاری کمی بهتر از Redmi 2 دارد، اما در زمینه حافظه رم شاهد یک سقوط آزاد یک گیگابایتی بوده‌ایم که رم 2 گیگابایتی Redmi 2 در Redmi 2 Pro تبدیل به یک گیگابایت شده است. صفحه نمایش این محصول 4.7 اینچی است و  وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل را ارایه می‌دهد. یک پردازنده 64 بیتی با نام اسنپدراگون 410 نیز بر روی آن قرار گرفته است که چهار هسته دارد و هر هسته بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز قفل شده است. پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز توسط Adreno 305 انجام می‌شود. Xiaomi بر روی این اسمارت فون 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است و دستگاه نیز قادر است تا hc کارت حافظه‌های 32 گیگابایتی پشتیبانی کند.

یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی این اسمارت فون قرار گرفته است و بخش جلویی دستگاه نیز میزبان یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری است. گفتنی است که این اسمارت فون میان‌رده از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند (که از این جهت مورد توجه کاربران آسیایی قرار خواهد گرفت) و یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی نیز درون آن جای گرفته است که در کنار اندروید 4.4 و رابط کاربری MIUI 6 انجام وظیفه می‌کند و خبر خوب اینکه به‌زودی شاهد عرضه اندروید 5.0 برای محصول مذکور خواهیم بود.

Redmi 2 Pro در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است و دستگاه از وای‌فای، 3G، 4G، بلوتوث 4.0 و OTG پشتیبانی می‌کند.

1 در مورد “پیش فروش Redmi 2 Pro با قیمت 142.79 دلار آغاز شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH