ایسوس کارت گرافیک جدید و قدرتمند خود را معرفی کرد!

بدون شک یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند تجربه بسیار خوبی را از کامپیوتر برای کاربران ارایه کند و در واقع یکی از صاحب نامان این حوزه نیز ایسوس نام دارد که تاکنون توانسته محصولات خوبی را عرضه نماید. یک کارت گرافیک قدرتمند می‌تواند به دل هر گیمری بنشیند و وی از طریق آن بتواند تمامی بازی‌ها را به خوبی اجرا کند. حال ایسوس نیز از کارت گرافیک جدید خود پرده برداشته است که تقریبا عملکردی شبیه به سناریویی دارد که ارایه کردیم.

asus-gtx-980i-640x466

این کارت گرافیک که Strix GeForce GTX 980 نام دارد یکی از قدرتمندترین‌هاست و اگر گیمر باشید ظاهر و شکل شمایل کلی آن نیز به دلتان خواهد نشست. (حال این که قیافه کارت گرافیک چه اهمیتی دارد سوالی است که تنها یک گیمر می‌تواند جواب دهد) این کارت گرافیک که بر پایه GeForce GTX 980 است عملکرد به مراتب بهتری دارد و در زمینه افزایش دما نیز می‌تواند مدیریت بهتری داشته باشد و ایسوس مدعی شده که در کارت گرافیک جدید 220 درصد فضای بیشتری برای سیستم‌های سرمایشی وجود دارد که نتیجه آن یک کارت گرافیک با دما 30 درصد سردتر است که سیستم‌های سرمایی آن نیز از دیار انویدیا برخواسته‌اند.

فن‌های این کارت گرافیک تنها زمانی شروع به کار می‌کنند که دمای آن از 65 درجه سانتی گراد افزایش یابد که با این اوصاف در بیشتر اوقات خاموش خواهند بود و این همان چیزی است که بیشتری تولید کنندگان محصولات بر روی آن تمرکز دارند. (خاموش بودن فن به معنای کم صداتر بودن کامپیوتر است) در حالت OS این کارت گرافیک می‌تواند فرکانس 1.216 مگاهرتز را ارایه دهد و در شرایط اورکلاک نیز این GPU قادر است تا 1.317 مگاهرتز را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

ایسوس اعلام کرده که GeForce GTX 980 در اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد اما فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است. البته با وجود قابلیت‌های آن انتظار قیمت ارزانی را نداریم. نظر شما در خصوص این کارت گرافیک قدرتمند چیست؟

4 در مورد “ایسوس کارت گرافیک جدید و قدرتمند خود را معرفی کرد!”

    1. سلام ببخشید به نظر شما دوران pc به سر اومده؟
      الان هر کی گیمر باشه یه کامپیوتر خفنم داره.
      چرا شرکت rockstar بازی gta v رو بعد دو سال برای کامپیوتر داد؟ چون میخواست گرافیک بهتری ارائه بده.
      من خودم پلی استیشن 4 دارم. ولی واقعا وقتی gta v 4k در کامپیوتر رو با تصویر FHD تو تلویزیون مقایسه بکنی حرف منو میفهمی. در ضمن اینم بگم که بعضیا هستن که به خاطر گرون بودن کامپیوتر بهانه میگیرن ولی همین الانم بهترین وسیله بازی در جهان pc است.
      پس لطفا بیشتر تحقیق کنید و بعد حرف بزنید.

    2. سلام وقعا برام عجیبه که شما این حرفو میزنید هیچی جای پی سی رو نمیگیره لپتاپ ها انقدر داغ میکنن که بازی نکنی بهتره تازه قدرت گرافیکیشونم پایینه قیمتشونم بالا کنسول هم اصلا حال نمیده بازی کردن باهاش چون لذت بازی به موس و کیبرده نشونه گیری حالش به اینه که با موس تیر بزنی نه دسته تازه گرافیکشم پایینه کنسول من پی سیم رو ۲۳۰۰ خریدم الان روی الترا دارم gta v بازی میکنم لامصب چنان کیفیتی داره ادم دیوونه میشه.با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH