ایده سونی برای ثبت سلفی‌های مداوم توسط گوشی

s-1

دنیایی را تصور کنید که اسمارت‌فون شما به شکل پشت سر هم سلفی ثبت می‌کند. سونی قصد دارد این دنیا را محقق کند. این شرکت یک فرم ثبت اختراع برای یک تکنولوژی پر کرده است که به اسمارت‌فون شما اجازه می‌دهد که در تمام طول روز عکس‌های سلفی بگیرد. این عکس‌ها سپس از طریق یک خط امن به یک سرور آنلاین منتقل می‌شوند. چیزی که این پروژه را هیجان انگیز می‌کند یک نرم‌افزار خاص است که سلفی‌ها را براساس احساسات حاضر در تصویر دسته‌بندی می‌کند.

کاربران می‌توانند سلفی‌های غمگین یا شاد را جستجو کنند. همچنین عکس‌هایی که احساسات کمی را نشان می‌دهند یا نرم‌افزار از تشخیص یک دسته‌بندی مشخص برای آن‌ها باز مانده است، حذف خواهند شد. در کنار آن می‌توانید یک تایم‌لاین با توجه به پاسخ‌های احساسی به اتفاقات مختلف ایجاد کنید.

اینکه سونی می‌گوید سلفی‌ها به شکل پشت سر هم گرفته می‌شوند به هیچ‌وجه شوخی نیست و این برنامه حتی در زمان خواب به عکس‌برداری ادامه می‌دهد. این مسئله می‌تواند به شما کمک کند که متوجه شوید چرا هرروز صبح سرزنده از خواب بیدار نمی‌شوید.

این پتنت به شکل جهانی از طریق «WIPO» از آغاز سال ۲۰۱۳ ثبت شده است؛ درست زمانی که تب سلفی تازه شروع شده بود. هرچند که این ایده‌ روی کاغذ به نظر خوب می‌رسد، ممکن است به‌زودی با مشکلات مربوط به حریم شخصی و مسائل قانونی مواجه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH