نیکون لنز قدرتمند DX 16-80 را معرفی کرد!

لنز‌های DX کمپانی نیکون یکی از بهترین لنز‌های FX این شرکت هستند که با وجود کارایی بالا قیمت بالایی نیز دارند. حال نیکون نسخه جدیدی از این نوع لنز‌ها را معرفی کرده است که تغییرات به نسبت زیادی را در آن شاهد هستیم. این لنز جدید که AF-S DX NIKKOR نام دارد و 16-80 میلی متری است از f2.8-4E ED VR بهره می‌برد و اولین لنز در سری DX است که توسط نانو کریستال‌های نیکون پوشانده شده است. البته ویژگی لنز‌های سری FX نیز بر روی این لنز جدید وجود دارد که آن فاصله کانونی 24-120 میلی متری است.

Nikon_AFS_DX_16_80E-980x420

سیستم لرزشگیر (ضد لرزش) ‌این لنز نیز بهبود یافته است و کاربران می‌توانند تغییراتی را در بخش تنظیمات آن اعمال نمایند. نیکون علاوه بر این دوست داران زوم را نیز به سمت خود جلب کرده است و در لنز 16-80 میلی متری سری DX این قابلیت به خوبی دیده می‌شود. سرعت زوم و فوکوس بر روی سوژه نیز در لنز‌های جدید بسیار مناسب است.

پوشش نانو کریستالی این لنز نیز باعث شده که نیکون بتواند با افتخار تمام لوگو N را درون یک حاشیه طلایی بر روی لنز جدید خود حک کند و به وجود آن بنازد. علاوه بر این 16-80 اولین لنز در سری DX است که از دیافراگم الکترومغناطیسی استفاده می‌کند و این قابلیت بر اساس گفته نیکون باعث می‌شود که دوربین بتواند در حین عکاسی سریع نیز کارایی بهتر و بالاتری داشته باشد.

موتور Silent Wave نیکون نیز در این لنز یکپارچه‌تر شده است و در نتیجه عمل فوکوس خودکار با سرعت بیشتری انجام می‌شود. همان طور که می‌دانید اغلب لنز‌های سری FX گران قیمت هستند و نسخه جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای خرید آن می‌بایست 1.069.95 دلار پرداخت کنید و به احتمال زیاد در طول ماه جاری شاهد عرضه آن در فروشگاه‌ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH