اطلاعات جدیدی از اسمارت فون تایزنی سامسونگ با نام Z3 منتشر شد!

بعد از ماه‌ها فعالیتی که سامسونگ بر روی سیستم عامل تایزن داشت، این کمپانی توانست سامسونگ Z1 را معرفی و روانه بازار سازد. این محصول یک اسمارت فون پایین‌رده هم تراز با پایین‌رده‌های اندرویدی و ویندوز فونی بود که بیشتر کشور‌های در حال توسعه را بازار هدف قرار داده بود. با وجود اینکه سامسونگ انتظار فروش خوبی از این محصول نداشت اما مردم استقبال خوبی از Z1 کردند و سامسونگ توانست بیش از 1 میلیون دستگاه از این محصول در عرض شش ماه بفروش رساند. که این آمار فروش باعث شد Z1 پرفروش‌ترین محصول در سه ماهه اول سال 2015 در بنگلادش باشد.

sumsung z1

حال با وجود این شرایط مناسب زمان آن فرا رسیده است که اسمارت فون تایزنی بعدی روانه بازار شود. گفته می‌شود اسمارت فون جدیدی که کمپانی سامسونگ بر پایه سیستم عامل تایزن عرضه خواهد کرد Z3 نامیده خواهد شد و اکنون اطلاعاتی در خصوص آن به بیرون درز کرده است. این محصول که شماره مدل SM-Z300H را دارد از نسخه 2.4 سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند و یک صفحه نمایش 5 اینچی نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته که از نوع آمولد است و وضوح تصویر اچ‌دی را ارایه می‌دهد.

این اسمارت فون از پردازنده چهار هسته‌ای Spreadtrum SC7730S استفاده خواهد کرد و 1.5 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر این، سامسونگ 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی بر روی آن قرار خواهد داد که این مشخصات اسمارت فون جدید تایزنی را بسیار قدرتمند‌تر از Z1 می‌کند.

بخش دوربین نیز دارای یک جهش نسبتا بزرگ بوده است و اکنون انتظار می‌رود که شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در بخش پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی دستگاه باشیم و هر دو دوربین سنسور 1.4 اینچی خواهند داشت. انتظار می‌رود که Z3 ابعادی در حدود 141.5 در 70 در 9.5 میلی متر داشته باشد و وزن آن نیز 140 گرم باشد.

در کنار این مشخصاتی که سامسونگ Z3 را در بین میان‌رده و پایین‌رده‌ها قرار می‌دهند، شاهد یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی هستیم که درون این اسمارت فون قرار گرفته است. علاوه بر این گفته می‌شود که محصول مذکور از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که در نیمه دوم سال جاری (میلادی) شاهد معرفی سامسونگ Z3 باشیم.

1 در مورد “اطلاعات جدیدی از اسمارت فون تایزنی سامسونگ با نام Z3 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH