سونی موبایل هرگز فروخته نخواهد شد!

چندی پیش شایعاتی در خصوص اینکه کمپانی سونی به دلیل مشکلات مالی تصمیم دارد با دنیای اسمارت فون‌ها خداحافظی کند، منتشر شده بود و این شایعات به طور وسیعی در دنیای فناوری پخش گردید اما حال Hiroki Totoki مدیر عامل سونی موبایل آخرین اطلاعات را در این خصوص اعلام کرده است. بر اساس مصاحبه‌ای که با وی انجام شد، بالاترین مقام سونی موبایل رسما اعلام کرد که این غول فناوری ژاپنی هرگز بخش موبایل خود را نخواهد فروخت و یا از آن خارج نخواهد شد.

Sony-Xperia-Z3+

همان طور که به خاطر دارید، اوایل امسال بود که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص فروش بخش موبایل سونی منتشر شده بود و حال این خبر کاملا رد شد و دوست داران اکسپریا می‌توانند نفسی آرام بکشند.

سال 2012 سونی، اریکسون را خریداری کرد و بعد از آن تلفن‌های همراه خود را با نام سونی عرضه کرد (به جای سونی اریکسون) و از آن جایی که شاهد فروش بخش لپ‌تاپ وایو در این کمپانی بودیم، موضوع فروش بخش موبایل نیز چندان غیر عادی جلوه نمی‌کرد.

آقای Totoki در طول کنفرانس خبری خود گزارش داده است که سونی موبایل نه تنها فروخته نخواهد شد بلکه در طول سال آینده پیشرفت‌های چشمگیری را نیز شاهد خواهد بود که در این مدت محصولات باکیفیتی عرضه خواهند شد که کوله باری از فناوری را با خود به همراه دارند. علاوه بر این سونی تصمیم دارد تا هزینه‌هایش را به میزان 30 درصد تا اواخر سال آینده میلادی کاهش دهد.

همچنین سونی تصمیم دارد تا به صورت سرسختانه با رقیبان مبارزه کند و این کمپانی بر روی بهبود تجربه کاربران در زمان استفاده از محصولات این کمپانی تمرکز کرده و بر آن شده تا تکنولوژی‌های جدیدی را در زمینه صفحه نمایش، دوربین و کیفیت صدا در اسمارت فون‌هایش ارایه دهد.

5 در مورد “سونی موبایل هرگز فروخته نخواهد شد!”

  1. والا من خودم چندتا گوشی سامسونگ و تبلتتش رو داشتم از تب 3 بگیر تا نت3 و… اما هیچ کدوم به پای اچ تی سی و سونی تو کیفیت ساخت نمیرسن

  2. هنور هم نفهمیدم چرا تعصب دارن بعضی روی برند ها!
    چندتا سایت اخبار فناوری اطلاعات که من دنبال میکنم کاربرا کارشون همین شده و با تعصب کامنت میزارند،
    این سایت ها برای بالا بردن اطلاعات کسانی که قصد خرید گوشی دارن و یا حتی علاقه دارن اطلاعاتشون بره بالا، جای این تعصب الکی هرکسی میمومد از تجربه شخصی خودش کامنت میزاشت خیلی خوب میشد، مثلا اینکه گوشیش چیه و چه مشکلی داره یا چه ویژگی هایی تا یکی مثل من که بعد مدتها میخوام هزینه کنم برای خرید گوشی دچار سردرگمی نشم.

    همه اش کلکل شده انگاری سهام دار شرکت هستن!

  3. بعضی ها یه جوری از سامسونگ حرف میزنن که انگار اصلا گوشی اندرویدی دیگه ای وجود نداره به طور مثال ال جی اچ تی سی موتورولا سونی و حتی شیاومی که تازه به سطح بالا رسیده اینا همه رقیبای سامسونگ هستن و حتی در برخی امکانات خیلی بهتر از سامسونگ عمل میکنن مثلا همین سونی ،سامسونگ خوابش رو هم نمیبینه بتونه زیر آب فیلم برداری کنه حتی اس فایو هم که زد اب بود همه دیدن چه گندی زد ویا دوربین که واقعا فقط با عدد ورقم سرو کار داره و فقط در اس6 بهترش کرده و تونسته دوربین خوبی باشه

  4. افرین!
    فقط امیدوارم با سربه زیری کامل اسمارتفوناشو تولید کنه و سر به سر غول اندروید(سامسونگ) نزاره…
    وگرنه طولی نمیکشه که مجبور میشه شرکت سونی رو بفروشه!!!
    و اقای هیروکی توتو کی رو بیرون از محوطه سونی موبایل میبینیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH