Groove به عنوان نام جدید Xbox Music انتخاب شد

Groove-microsoft 

در ویندوز 8.1 دیدیم که مایکروسافت عنوان ایکس باکس را از اپلیکیشن‌های پخش موسیقی و ویدیوی خود حذف کرده بود. اکنون این نام با Groove جایگزین شده است که معنای حس و حال موسیقی را می‌دهد. امروز مایکروسافت این تغییرنام را در وبلاگ خود اعلام کرد و علت انتخاب این نام را این‌گونه بیان نمود که گروو حس‌ و‌ حال موسیقی را به کاربر منتقل می‌کند.

سال گذشته‌ بود که مایکروسافت سرویس استریم‌موزیک خود را متوقف کرد و در Groove نیز شاهد بازگشت استریم‌موزیک نیستیم اما کاربران می‌توانند موسیقی‌های خود را در فضای ابری وان‌درایو آپلود کنند و از پلتفرم‌های مختلف مجهز به ویندوز 10 به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت تغییر نام را در بخش پخش ویدیو نیز اعمال کرده و نام آن‌را به Movies & TV تغییر داده‌ است که به وسیله آن می‌توان فیلم و سریال دانلود کرد یا ویدیوهای خود را در آن بارگذاری نمود و از تمامی پلتفرم‌ها به آن‌ها دسترسی داشت. البته این قابلیت برای دستگاه‌های مجهز به اندروید و  iOS در دسترس نیست.

بنا بر اعلام مایکروسافت، تغییرات انجام‌شده در این دو بخش را می‌توان از بیلد بعدی ویندوز 10 مشاهده کرد؛ البته فعلا برای کاربران Windows Insiders می‌توان دریافت که یک نسخه پیش‌نمایش دیگر از ویندوز10 قبل از ارایه رسمی وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH