مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه نهایی ویندوز 10 است

مایکروسافت در حال نهایی کردن ویندوز 10 است تا بتواند در اواخر این ماه آن را به کاربران عرضه کند. منابع نزدیک به مایکروسافت گزارش داده‌اند که این شرکت در حال فعالیت بر روی نسخه‌های نهایی ویندوز 10 است و نسخه RTM ویندوز در اواخر این هفته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، کسانی که برای این نسخه ثبت نام کرده‌اند قادر به دریافت این نسخه در موعد مقرر هستند؛ همچنین مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز را برای شرکای نرم افزاریش ارسال کرده که تا رونمایی اصلی در 29 جولای آماده باشند.

3-microsoft

فرآیند تولید نسخه RTM در مورد نسخه‌های پیشین ویندوز نیز وجود داشته ولی در مورد نسل دهم از ویندوز که قرار است به صورت سرویس ارایه شود، قضیه فرق می‌کند. از آنجایی‌که ویندوز 10 آخرین ویندوز است و پس از آن به‌روزرسانی‌ها برای نسخه‌های مختلف منتشر می‌شود، ممکن است مایکروسافت نسخه نهایی را بر روی نسخه‌های پیش نمایش نیز عرضه کند. همچنین تری میرسون اعلام داشته که به‌روزرسانی‌های متعدد برای ویندوز 10 هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد و این امر شامل برنامه‌های پیش‌فرض ویندوز نیز می‌شود.

سرعت مایکروسافت برای ارایه سریع‌تر ویندوز مثال زدنی است؛ به طور مثال در بیلد جدید که هفته پیش منتشر شده است تغییرات بسیار کوچکی وجود دارد ولی باگ‌های بی‌شماری دست نخورده باقی هستند و مشکلات درایور‌ها وباگ برنامه‌ها همچنان پابرجاست، ولی انتظار می‌رود این باگ‌ها در نسخه RTM کاهش یابند و تا 29 جولای و عرضه نهایی مشکلی در ویندوز وجود نداشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH