با این 10 بازی اکشن، هیجان را در ویندوزفون تجربه کنید!

مایکروسافت با پشتوانه نوکیا در طول سال‌های گذشته اسمارت فون‌های خوبی را عرضه کرده که برخی از آن‌ها توان رقابت با محصولات بالا‌رده اندرویدی را نیز داشتند و البته بعضی دیگر نیز پایین‌رده‌ای بیش نبودند. همان طور که می‌دانید اغلب اسمارت فون‌های مایکروسافت از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می‌کنند که این اتفاق برای بسیاری از افراد کمی ناخوش آیند است؛ زیرا با وجود اینکه یکی از اسمارت فون‌های مایکروسافت را دوست دارند اما به دلیل سیستم عامل نه چندان محبوبش نمی‌توانند به سراغ آن دستگاه بروند. حال در این مقاله کاربران سیستم عامل ویندوز فون را هدف قرار داده‌ایم و تصمیم داریم تا چند بازی جالب و رایگان را برای آن‌ها معرفی کنیم. البته توجه داشته باشید که تمام این 10 بازی به سبک اکشن هستند و اگر روحیه ماجراجویی دارید، آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

lumia-640-shotter-games

Dead Trigger 2

Dead-Trigger-150x150

اگر کسی را می‌شناسید که به شما می‌گوید نمی‌توان بازی‌های جنگی را بر روی موبایل انجام داد و لذت کافی بر روی این دستگاه برد، بهتر است بی‌درنگ Dead Trigger 2 را به وی نشان دهید. این بازی به خوبی از طریق صفحه نمایش لمسی اسمارت فون‌های ویندوزی قابل کنترل است و می‌تواند یکی از بازی‌های محبوب شما باشد.

لینک دانلود

Overkill 3

Overkill-150x150

اگر چیزی بیشتر از Dead Trigger 2 می‌خواهید، بدون شک Overkill 3 شما را شگفت زده خواهد کرد. این بازی محیطی سه‌بعدی دارد که اگر اغراق نکنیم می‌تواند کیفیتی شبیه به کنسول‌های بازی را ارایه دهد و اگر می‌خواهید به دنیای اکشن این بازی بپیوندید، باید بگوییم که حدود 80 مرحله پیش روی خود خواهید داشت.

لینک دانلود

Space War HD

Space-War-HD-150x150

بازی‌های فضای از همان کنسول‌های قدیمی دهه هفتاد (هجری) مرسوم و البته دوست داشتنی بودند. حال این نوع بازی‌ها همچنان ساخته می‌شوند و نکته جالب‌تر اینکه همچنان دوست داشتنی هستند. بازی Space War HD نیز یکی از آن‌هاست و همان طور که می‌دانید بر اساس مرحله بندی نیست و شما می‌بایست امتیازات بیشتری را به خود اختصاص دهید.

لینک دانلود

Dead Earth: Trigger Man Duty&Last Shooter Call

Dead-Earth1-150x150

نسخه Trigger Man Duty&Last Shooter Call از بازی Dead Earth اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین‌هاست. در این بازی که گرافیک فوق العاده‌ای دارد شما می‌توانید شهر‌های جدید و جالبی را کشف کنید و در کنار آن‌ها شاید امید بشریت به شما باشد که می‌بایست به جنگ‌های ماشینی جهان پایان دهید.

لینک دانلود

Sniper Shooter

Sniper-Shooting-150x150

در جریان این بازی افرادی وجود دارند که صدماتی را به جهان وارد می‌سازند و شما می‌بایست مهارت‌های خود را افزایش دهید و با آن‌ها به جدال بپردازید تا اینکه نتوانند خساراتی بیشتر از آن را وارد نمایند. پس اگر شما نیز تصمیم دارید که انسان‌های بد را از بین ببرید، باید 36 مرحله را تا پیروزی پشت سر بگذارید.

لینک دانلود

DEAD TARGET- Zombie

DEAD-TARGET-Zombie-150x150

جریان این بازی درسال 2040 اتفاق می‌افتد، زمانی که مردگان دوباره به زمین باز می‌گردند و جنگی در بین مردم رخ می‌دهد. شما می‌بایست به مقابله با آن‌ها بپردازید و یا اینکه یک مرده متحرک شوید.

لینک دانلود

Death Shooter 3D

Death-Shooter-3D-150x150

شما در این بازی کار ساده‌ای در پیش دارید، ماشه را فشار دهید و هر دشمنی که می‌بینید را بکشید. البته به این سادگی‌ها هم نیست. شما باید 50 مرحله مختلف را پشت سر بگذارید و البته در هر مرحله نیز مهارت‌های شما افزایش خواهد یافت. این بازی شاید یکی از بهترین‌هایی باشد که تاکنون بر روی اسمارت‌فون ویندوزی خود داشتید.

لینک دانلود

Mission Impossible

Mission-Impossible-150x150

بازی Mission Impossible برای ویندوزفون یک اپلیکیشن رایگان است که همان شعار معروف جنگ جنگ تا پیروزی را در مسیر خود قرار داده و موقعیت شما در گروه این را می‌طلبد که می‌بایست بهترین عضو باشید تا بتوانید به اهداف خود برسید.

لینک دانلود

Dead Call: Combat Trigger&Modern Duty Hunter 3D

Dead-Call-Combat-Trigger-150x150

موضوع بازی به همان مردگان متحرک و یا زامبی‌ها باز می‌گردد و شما در یک جنگ فضایی می‌بایست به مقابله با آن‌ها بپرازید.

لینک دانلود

Pixel Gun 3D

Pixel-Gun-3D-150x150

این بازی سعی داشته تا ظاهری شبیه به ماینکرافت داشته باشد و البته این گرافیک باعث می‌شود چندان حس جالب بازی‌های جنگی را نداشته باشید ولی امکان بازی کردن به صورت مالتی پلی در بستر اینترنت و قابلیت شخصی سازی شخصیت‌های بازی باعث می‌شود که تجربه جالبی از آن در اسمارت فون‌ها داشته باشید.

لینک دانلود

1 در مورد “با این 10 بازی اکشن، هیجان را در ویندوزفون تجربه کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH