26 تیر ماه سامسونگ گلکسی A8 با مشخصاتی دوست داشتنی معرفی خواهد شد!

اخیرا گلکسی A8 شایعات و اخبار بسیاری را به خود اختصاص داده و تقریبا اکنون چیزی نیست که در خصوص آن ندانیم. تصاویر،‌ شایعات، تاییدیه‌ها و… تماما اطلاعات ما را در خصوص این محصول کامل کردند و تنها چیزی که در خصوص این اسمارت فون تا به امروز مشخص نبود، زمان عرضه‌اش بود که اکنون در خصوص آن نیز اطلاعاتی داریم. بر اساس شایعات روز 17 جولای (26 تیر) گلکسی A8 در چین عرضه خواهد شد و بعد از آن نیز به احتمال زیاد شاهد حضور این محصول دوست داشتنی در بازار‌های جهانی خواهیم بود.

Samsung-Galaxy-A8

سامسونگ گلکسی A8 بالاترین اسمارت فون سری A سامسونگ خواهد بود که از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح فول اچ‌دی و پنل آمولد بهره می‌برد و در ظاهر شباهت‌هایی به گلکسی S6 دارد. پردازش‌های این محصول توسط اسنپ‌دراگون 615 انجام می‌شود و از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهرمند است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با f/1.9 نیز دریچه این محصول در بخش پشتی دستگاه به دنیای بیرون است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه جای خوش کرده است. علاوه بر این، در گلکسی A8 نیز شاهد سنسور اثر انگشت بر روی دکمه خانه هستیم.

گفته می‌شود که محصول جدید سامسونگ با قیمت 439 یورو (494 دلار) عرضه خواهد شد و این در حالی‌ست که نسخه قبلی آن با نام گلکسی A7 قیمتی در حدود 350 تا 380 یورو داشت. نظر شما در خصوص این محصول دوست داشتنی اما نسبتا گران چیست؟

1 در مورد “26 تیر ماه سامسونگ گلکسی A8 با مشخصاتی دوست داشتنی معرفی خواهد شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH