گلکسی نوت 5 بدون اسلات کارت حافظه عرضه می شود؟

طبق آخرین اطلاعات درز کرده از گلکسی نوت 5، تا کنون به موارد مختلفی از این پرچم‌دار سری نوت رسیده‌ایم. از اینکه ممکن است ظاهری شبیه به آخرین کهکشانی‌های سامسونگ یعنی S6 و S6 edge داشته باشد اما به‌علاوه یک قلم S-Pen و البته بدنه‌ای بزرگ‌تر!

سامسونگ که به تازگی خط تولید خود را از پلاستیک به شیشه و فلز تغییر داده است، جایی برای تغییرات قابل انعطاف باز نکرده است. قابلیت‌هایی همچون باتری قابل تعویض و یا اسلات برای رم میکرو اس‌دی!

بر اساس تصاویر شماتیک جدید که از گلکسی نوت 5 منتشر شده است و در کنار آن شایعاتی که این روزها نقل محافل خبری است، به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه‌ای برای افزودن اسلات کارت حافظه به پنجمین برگ از دفتر معروف خود ندارد.

با توجه به اهمیت سامسونگ بر روی فناوری‌های جدیدش در حوزه انتقال سریع فایل‌ها از گوشی به گوشی دیگر و یا راه اندازی فناوری UFS 2.0، عدم استفاده و بهره گیری از رم برای نوت جدیدش، می‌تواند کمی ناامید کننده باشد.

البته Note 5 نیز از فناوری انتقال سریع فایل یا همان UFS 2.0 بهره خواهد برد و احتمال دارد که سامسونگ از دو حافظه مجزا درون محصول جدیدش استفاده کند. هرچند ممکن است که سامسونگ نوت جدید خود را در چند مدل وارد بازار سازد، مثلا مدلی 32 گیگابایتی به عنوان مدل پایه و بدون اسلات کارت حافظه و یا در کنار آن مدل‌هایی با حافظه‌هایی کمتر و البته وجود اسلات رم میکرو اس‌دی!

Galaxy-Note-5-may-ditch-the-memory-card-slot-for-good

اما به طور کلی، به نظر می‌رسد که تعویض باتری و اسلات کارت حافظه، کم کم در حال رخت بر بستن از پرچم‌داران بازار است. هرچند ال‌جی در آخرین محصول خود، این موضوع را به طور کلی نقض کرد!

نظر شما چیست؟ آیا وجود اسلات کارت حافظه برای یک پرچم‌دار الزامی است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH