ال‌جی G4 Beat با سخت‌افزاری مناسب معرفی شد!

کمپانی ال‌جی چندی پیش پرچ‌دار جدیدش با نام ال‌جی G4 را معرفی کرد. این محصول تلفن همراهی بود بسیار قدرتمند و التبه زیبا که توجهات بسیاری را توانست به سوی خود جلب کند. اما حال این کمپانی یک نسخه ضعیف‌تر از پرچم‌دار خود را نیز با نام ال‌جی G4 Beat معرفی کرده است که این محصول از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به ال‌جی G4 دارد اما از لحاظ مشخصات ضعیف‌تر است.

lg-g4-beat-1

ال‌جی G4 Beat بر خلاف ال‌جی G4 که نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD دارد، از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد، اما همچنان ما بر این باور هستیم که این نمایشگر نیز اصلا بد نیست و شاید کافی هم باشد. زیر نمایشگر این محصول یک پردازنده میان‌رده با نام اسنپ‌دراگون 615 قرار گرفته که نسبت به پردازنده شش هسته‌ای ال‌جی G4 با نام اسنپ دراگون 808 ضعیف‌تر است.

lg-g4-beat

این اسمارت فون تازه متولد شده از 1.5 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند و 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. البته با وجود این ضعف‌ها (نسبت به ال‌جی G4) ال‌جی سعی کرده که دوربینی قدرتمند را بر روی این محصول قرار دهد و در نتیجه این اقدام شاهد یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی هستیم که از سنسور طیف رنگی و فوکوس لیزری بهره می‌برد و در بخش جلویی دستگاه نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و می‌تواند برای ثبت تصاویر سلفی از دستورات حرکتی دست پشتیبانی کند.

lg-g4-beat-2

در خصوص قیمت این اسمارت فون فعلا اطلاعاتی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که اواخر ماه جاری شاهد عرضه ال‌جی G4 Beat در اروپا، آمریکای لاتین، فرانسه، آلمان و برزیل باشیم. البته انتظار می‌رود که مدتی بعد از آن نیز کانادا، هند، روسیه، سنگاپور، آفریقا جنوبی و ترکیه میزبان این اسمارت فون جدید باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH