قابلیت جدید Google map: انتقال آدرس دقیق شما از PC به اسمارت‌ فون!

اگر انسان خوش شانسی باشید، روزی پشت میز کار نشسته‌اید و در حال تایپ هستید که تصمیم می‌گیرید به جایی بروید و زمان کافی دارید تا به آدرس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این روزها، هر جا بخواهید بروید، اول Google را تایپ کرده و از این دایره المعارف عجیب و غریب سوال می‌پرسید!

Google-Maps-desktop-to-Android

یکی از این موارد پیدا کردن آدرس خود از نقشه معروف گوگل است. آدرس مورد نظر را در سیستم خود تایپ کرده و گوگل به راحتی برای شما پیدا کرده و مسیر شما را از مبدا تا مقصد رسم می‌کند؛ اما مشکل اینجاست که شما نمی‌توانید مسیر را با لپ‌تاپ همراه خود داشته باشید و البته به خاطر سپردن آن نیز سخت است. باید چه کار کرد؟

حدود یک ماه پیش، گوگل با عرضه به‌روزبرسانی جدید برای این گوگل مپ، اجازه داد تا کاربران اطلاعات و مسیرهای ذخیره شده خود در مرورگر دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود را بدون هیچ واسطه‌ای به دستگاه اندرویدی یا iOS خود منتقل سازند.

این قابلیت هم اکنون برای دستگاه‌های اندرویدی فعال است و هم زمان با مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر به راحتی کار می‌کند و منطبق می‌شود. اگر از آخرین نسخه گوگل مپ یعنی 9.11.0 بر روی دستگاه اندرویدی خود بهره می‌برید و با استفاده از Google ID وارد شده‌اید، گزینه ارسال مسیر مورد نظر از مرورگر دسکتاپ به دستگاه انطباق یافته شما، به طور خودکار ظاهر می‌شود.

Google-Maps-desktop-to-Android-(1)

مسیر ارسال شده به دستگاه شما، به عنوان یک نوتیفیکشن در گجت‌تان نمایان می‌شود و شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی نقشه دیده و دنبالش کنید. این ویژگی جدید استفاده از گوگل مپ را بسیار لذت بخش کرده است.

 Google-Maps-desktop-to-Android-(2)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH