سونی با معرفی اکسپریا C5 Ultra باز می‌گردد!

بر اساس آخرین شایعات مطرح شده، سونی در حال کار بر روی یک فبلت 5.5 اینچی است که نام آن Lavender خواهد بود. هفته گذشته در برخی منابع خبری اعلام شد که این اسمارت فون احتمالا با نام T4 Ultra عرضه می‌شود، اما بازهم امروز خبری منتشر شد که نشان می‌دهد این فبلت نام دیگری را بر روی خود خواهد دید.

اکانت upleaks@ اذعان داشته است که Lavender سونی با نام Xperia C5 Ultra وارد بازارهای جهانی می‌شود. اگر این پیش‌بینی درست باشد، باید منتظر نسل جدید Xperia C4 باشیم. اسمارت فونی 5.5 اینچی که به گوشی سلفی سونی معروف بود.

Images-allegedly-showing-the-Sony-Lavender

Lavender یا Xperia C5 با بهره گیری از صفحه نمایشی با کمترین حاشیه ممکن یکی از طراحی‌های جدید این کمپانی صاحب نام است. این گوشی با وضوح Full HD و اندروید لالی‌پاپ عرضه می‌شود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که C5 دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED است. سونی همین دوربین را در پشت نیز به کار گرفته است. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک و 2 گیگابایت رم اشاره کرد.

Images-allegedly-showing-the-Sony-Lavender-(1)

هنوز مشخص نیست که سونی در نظر دارد این محصول را به صورت جهانی عرضه کند و یا اینکه تنها در منطقه خاصی به عرضه آن بپردازد. به زودی اخبار بیشتری از این سلفی سونی خواهیم شنید.

1 در مورد “سونی با معرفی اکسپریا C5 Ultra باز می‌گردد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH