ZTE اسمارت فون جدید و قدرتمند خود را با نام Axon معرفی کرد!

در دنیای اسمارت فون‌ها شاید بهترینشان بالارده‌ها باشند که قدرت و توان خارق العاده‌ای در اجرا اپلیکیشن‌ها دارند و در زمینه دوربین و… نیز به خوبی عمل می‌کنند. بازار آمریکا همانند سایر بازار‌ها توجه زیادی به بخش مذکور دارد و اکنون کمپانی ZTE یک محصول جالب را برای این بازار معرفی کرده است. چندی پیش اعلام شد که پرچم‌دار این کمپانی به زودی وارد بازار‌های آمریکا خواهد شد (هرچند خیلی دیر!)‌ اما اکنون یک اسمارت فون جدید با نام Axon در بازار آمریکا معرفی شده است که در واقع پرچم‌دار ZTE در این کشور محسوب می‌شود.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-2-840x560

این اسمارت فون یک محصول درشت اندام است که مشخصات بسیار بالایی دارد و از این میان می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی دستگاه اشاره کرد که پنل آن LCD است و از فناوری TFT پشتیبانی می‌کند و می‌تواند وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل را با غلظت 534ppi ارایه دهد. پردازش‌های این محصول دوست داشتنی توسط اسنپدراگون 810 انجام می‌شود که هر هشت هسته این پردازنده فرکانس 2.0 گیگاهرتز را ارایه می‌دهند.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-17-840x560

حافظه رم این محصول 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه LED قرار گرفته است و بخش جلویی دستگاه نیز میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی‌ است وهر دو دوربین می‌توانند با وضوح 4K اقدام به ثبت تصاویر کنند.

یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز درون این محصول قرار گرفته است و از سایر مشخصات دستگاه می‌توان به سیستم عامل آن اشاره کرد که نسخه 5.1 از اندروید به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. ابعاد Axon نیز 9.3 در 75 در 154 میلی متر است.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-23-840x472

همان طور که مطالعه کردید مشخصات این محصول شباهت بسیاری به پرچم‌داران امسال دارد که از سوی کمپانی‌های قدرتمندی نظیر ال‌جی، سونی، سامسونگ و… عرضه شده‌اند.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-21-840x472

یکی از بخش‌های جالب این محصول دوربین آن است که دو دوربین در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است و f/1.8 را دارد که می‌تواند به f/1.0 نیز برسد. (همان چیزی که ال‌جی در پرچم‌دار خود زیاد به آن می‌نازد) سریع‌ترین سرعتی که شاتر این دوربین می‌تواند تصاویر را ثبت کند 1/90000 بر ثانیه است که بسیار می‌تواند کاربردی باشد. البته این محصول قادر است تا به کمک دوربین دومی که در بخش پشتی دستگاه قرار گرفته است تصاویری با فیلتر bokeh نیز ثبت کند.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-91-840x472

قابلیت دیگر این اسمارت فون قدرتمند به صدای آن باز می‌گردد. این دستگاه در کنار اسپیکر‌های جلویی قادر است تا از فناوری Hi-Fi استفاده کند که با کمک این قابلیت‌ها شما قادر خواهید بود تا صدای بسیار مناسبی را بشنوید و امکان جفت سازی با هدفون و دستگاه‌های مشابه نیز ساده‌تر و بهتر باشد. مشخصات رسمی اطلاعات زیادی را در خصوص بخش نرم افزاری Axon اعلام نکرده‌اند و فقط این را می‌دانیم که سیستم عامل آن اندروید لالی‌پاپ است.

اگر بخواهیم در خصوص طراحی این محصول سخن بگوییم این اسمارت فون در آمریکا و برای آمریکا طراحی شده است و البته طراحی بسیار خوبی نیز دارد اما نمی‌‌توان لقب جذاب را به دستگاه نسبت داد. این اسمارت فون بدنه‌ای فلزی دارد و در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد.

ZTE-AXON-Phone-Hands-On-27-840x560

اغلب کمپانی‌ها در خصوص ارایه اطلاعات زمان عرضه و قیمت دستگاه به خوبی عمل نمی‌کنند و این اطلاعات را مدتی بعد از معرفی محصول اعلام می‌کنند اما خوشبخاته ZTE چنین سیاستی را در پیش نگرفته است و اکنون می‌دانیم که Axon با قیمت 450 دلار عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را از همین امروز توسط سایت این کمپانی پیش خرید کنند. زمان عرضه دستگاه نیز 27 جولای (5 مرداد) خواهد بود.

همان طور که مطالعه کردید این محصول مشخصات قدرتمندی دارد اما شاید چهره آن چندان که باید زیبا نباشد و نتواند با پرچم‌داران زیبا روی فعلی بازار رقابت کند. البته قیمتی که ZTE بر روی این دستگاه گذاشته است آن را بسیار دوست داشتنی می‌کند. زیرا بها این محصول پایین‌تر از پرچم‌دارانی نظیر ال‌جی G4 و یا حتی گلکسی S6 کمپانی سامسونگ است.

نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

4 در مورد “ZTE اسمارت فون جدید و قدرتمند خود را با نام Axon معرفی کرد!”

  1. توی پست قبلی تون در مورد Axon گفته بودین گوشی شیک و جذاب.الان چی شد میگین شاید چهره جذابی نداشته باشه؟؟؟؟؟
    به نظر من که گوشیه خیلی قشنگیه. حداقل طراحیش تکراری نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH