بلاگ آی‌تی‌رسان: بررسی تخصصی اسپیکر ال‌جی!

آرامش، لذت، هیجان، نوایی از خاطرات و… تماما چیز‌هایی هستند که یک موسیقی می‌تواند به انسان القا کند. بسیاری از افراد در مواقع مختلف آهنگ گوش می‌دهند و این موسیقی باعث می‌شود که حالات روحی‌شان دچار تغییراتی شود و یا بعد‌ها با گوش دادن به آن موسیقی خاطرات روز‌های گذشته را به یاد بیاورند. امروزه اسمارت فون‌ها و کامپیوتر‌ها در کنار این که کار‌های بسیار زیادی را انجام می‌دهند اما شاید یکی از وظایفی که روزانه ساعت‌ها انجام می‌‌دهند پخش موسیقی است که اغلب به خوبی از عهده آن بر می‌آیند.

IMG_3834

اما برخی از دستگاه‌ها و مخصوصا اسمارت فون‌ها صدای خوبی ندارند و صدایشان از چاه در می‌آید اما در مقابل برخی دیگر از اسمارت فون‌ها اسپیکر‌هایی را در خود جای داده‌اند که شاید بتوانند با یک اسپیکر کامپیوتر رقابت کنند اما هرچه که باشد تمام اسمارت فون‌ها با وجود اینکه در حین پخش موسیقی از طریق هدفون بسیار خوب عمل می‌کنند اما اسپیکر آن‌ها در فضای باز حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد و حتی گاها صدایشان به‌سختی به‌گوش می‌رسد.

IMG_3833

اکنون تصمیم داریم اسپیکر بلوتوثی کمپانی ال‌جی را که ما آن را سفید برفی خوش صدا می‌نامیم به صورت تخصصی بررسی کنیم. اما برای مطالعه آن می‌بایست سفری به بلاگ آی‌تی‌رسان داشته باشید، لینک زیر شما را در این مسیر یاری خواهد کرد:

ادامه بررسی

1 در مورد “بلاگ آی‌تی‌رسان: بررسی تخصصی اسپیکر ال‌جی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH