تنها چند قدم تا عرضه نسخه رسمی ویندوز 10 باقی مانده است!

چند صباحی است که کمپانی مایکروسافت نهایت تلاش خود را می‌کند تا بلکه بتواند هرچه سریع‌تر نسخه رسمی سیستم عامل جدید خود را تحت عنوان ویندوز 10 ارایه دهد و در این مدت نیز به‌روز رسانی‌های بسیاری زیادی برای نسخه آزمایشی این پلتفرم تحت شماره ساخت‌های گوناگون منتشر شده است و اکنون نیز شواهد حاکی از آن هستند که شماره ساخت 10240 آخرین نسخه برای ورژن آزمایشی است و این کمپانی اکنون در تلاش است تا آخرین نسخه را در اختیار توسعه دهندگان و کمپانی‌های تولید کننده قرار دهد تا بتوانند برنامه‌های خود را برای این پلتفرم توسعه دهند.

windows-10-640x407

وب‌سایت The Verge نیز گزارش داده است که مایکروسافت اخیرا توسعه نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 را به اتمام رسانده و در تلاش است تا اواخر هفته جاری نسخه RTM را عرضه کند. البته انتظار شگفت‌زده شدن کاربران در اواخر هفته چندان منطقی نیست و برای سنجش میزان توجه کاربران باید تا عرضه نسخه عمومی این سیستم عامل صبر کرد.

ویندوز 10 رسما در تاریخ 29 جولای (7 مرداد) به صورت عمومی منتشر خواهد شد و البته اگر در آن زمان می‌خواهید یک کامپیوتر را با ویندوز از پیش نصب شده خریداری کنید باید بگوییم که در آن زمان چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود و بهتر است حدود چند هفته بعد از عرضه ویندوز 10، برای خرید چنین محصولی اقدام کنید. البته مایکروسافت نیز وعده داده است که کاربران نسخه‌های قدیمی بتوانند به ویندوز جدید مهاجرت کنند.

چندی پیش نیز تصاویری از جعبه ویندوز 10 منتشر شد که حاکی از آن است که مایکروسافت همچنان در کنار روش‌های روز اقدام به فروش سیستم عامل خود از طریق روش‌های قدیمی نیز خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH