سامسونگ Galaxy J5 و Galaxy J7 رسما معرفی شدند!

پیش از این قرار بود که اسمارت فون‌های جدید سامسونگ، یعنی سری J به زودی به طور رسمی معرفی و عرضه شوند. خب امروز این اتفاق افتاد و کمپانی سامسونگ در هند، این محصولات را معرفی نمود.

Galaxy J5 یک اسمارت فون 5 اینچی است که از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. این دستگاه قرار است با قیمت 189 دلار وارد بازارهای جهانی شود.

Samsung-Galaxy-J5

نسخه بزرگ‌تر این سری یعنی Galaxy J7 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی استفاده می‌کند و پردازنده آن نیز چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 615 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است! این فبلت نیز قرار است با قیمت 234 دلار وارد بازار شود.

Samsung-Galaxy-J7

باید دید سامسونگ به چه دلیل قید اگزینوس‌های جدید خود را در این دو محصول زده و از پردازنده‌های متوسط اسنپدراگون استفاده کرده است.

هر دو اسمارت فون جدید سامسونگ، از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. همچنان فلاش LED نیز در هر دو محصول وجود خواهد داشت. رم 1.5 گیگابایتی و حافظه پیش فرض 16 گیگابایتی که با استفاده از رم می‌تواند تا 128 گیگابایت افزایش یابد، مشخصات مشترک دیگر این اسمارت فون‌هاست.

Galaxy J5 و J7 هر دو از شبکه‌های 3G و 4G پشتیبانی کرده و در کنار GPS از بلوتوث نسخه 4.1 نیز بهره می‌برند. به گفته سامسونگ سیستم عامل هر دو این اسمارت فون‌ها، اندروید 5.1 است. خریداران این دو محصول می‌توانند از هدیه 50 دلاری سامسونگ جهت استفاده از محصولات Gameloft نیز بهره‌مند شوند.

5 در مورد “سامسونگ Galaxy J5 و Galaxy J7 رسما معرفی شدند!”

  1. داریوش محمودیار

    سلام وضمن سپاس از شما لطفا اطلاعاتی از مشخصات و اصلی بودن گوشی سامسونگ j2 4g و قیمت آن برایم ارسال فرمایید چون خواهان خرید آن هستم . ممنونم

    1. داداش نسخه به نسخه داره آره گوشیای 300 هزاریش هنگ رویدین ولی S4 , S5 , S6 , Note version که هنگ روید تیستن اندرویدی ان اونم با سرعت بالا و کیفیت مناسب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH