اپ‌رسان: Pou موجودی دوست داشتنی که همدم شما خواهد بود!

چه دختر باشید و چه پسر و یا این که متاهل باشید و یا مجرد این روز‌ها در دست هر کسی می‌توان یک بچه به نام پو را مشاهده کرد. این موجود دوست داشتنی در اسمارت فون کاربران قرار می‌گیرد و می‌بایست فرد همانند یک کودک از وی مراقبت کند تا خدایی نکرده آسیبی نبیند. شاید در نگاه اول بازی Pou خیلی ابتدایی و بچگانه است (البته در نگاه‌های بعدی نیز همچنان بچه‌گانه است!!) اما توانسته با ظاهر رنگارنگ و محیطی گرافیکی اغلب سنین را به سوی خود بکشاند.

me.pou

اکنون در این مقاله تصمیم تا به بررسی این بازی کودکانه اما با مخاطبانی بزرگ سال بپردازیم. پس همراه ما و آی‌تی‌رسان باشید.

Screenshot_2015-07-16-15-12-59

اپلیکیشن پو برای سیستم عامل اندروید حدود 20.4 مگابایت حجم دارد که می‌توانید از طریق لینک زیر شما نیز آن را بر روی گوشی خود داشته باشید. زمانی که بعد از نصب برنامه، آن را اجرا کنید ابتدا آموزش‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در خصوص شیوه بازی و روش‌‌های کسب امتیاز است و کاربران اولین کاری که می‌بایست انجام دهند دادن غذا به این بچه کوچولو است (از همین ابتدا باید صمیمی شوید) و بعد از آن نیز می‌بایست به سراغ کار‌های شخصی این جانور (غذر می‌خواهیم؛ این کوچولو) بروید و هر کاری که از دستان بر می‌آید را برایش انجام دهید تا برای خود مردی شود (البته گاها دیده شده که برای خود خانومی شده است). شیوه کار این برنامه بدین صورت است که در بخش بالای نمایشگر چهار کادر مربعی وجود دارد که مربوط به میزان گرسنگی، خستگی و… است و از طریق مشاهده آن‌ها می‌بایست کار‌های مربوطه را انجام دهید و برای مثال پو را به آشپزخانه برده و کمی غذا در اختیارش قرار دهید و یا به شست و شوی وی در حمام پردازید.

bazar-logo

شما می‌توانید در جریان این بازی از اتاق‌‌های مختلف دیدن کنید و در تمام آن‌ها کار‌هایی را با این پو دوست داشتنی انجام دهید. برای مثال اتاق خواب مخصوص استراحت این کوچولو است و می‌بایست با خاموش کردن لامپ موجود در محل شرایط را برای خواب پو فراهم کنید و در اتاق آزمایشگاه نیز می‌توانید محلول‌های مختلفی را به پو بنوشانید.

بخش‌هایی نظیر آشپرخانه، آزمایشگاه و… در واقع مکانی برای خرید وسایل مختلف نظیر خوراکی و محلول‌های مختلف است که برای خرید آن‌ها می‌بایست پول داشته باشید اما پول رایج در این اپلیکیشن از طریق بازی کردن کاربر به وجود می‌آید و وی می‌بایست بازی‌هایی را که درون برنامه وجود دارد انجام دهد و امتیاز کسب کند و سپس از طریق آن امتیاز خواهد توانست تا برای پو وسایلی را خریداری کند. اما گاهی پیش می‌آید که این پو دوست داشتنی ما حوصله‌اش سر می‌رود و شما نیز با این سن و سالتان مجبور می‌شوید که با وی بازی کنید! شیوه بازی نیز بدین صورت است که در ساده‌ترین حالت باید یک توپ را در برابر دیدگان این کوچولو به حرکت در آورد و البته برای هیجان بیشتر می‌توانید از اتاق خارج شوید و به بیرون بروید تا امکان انجام بازی‌های پر سر و صدا‌تر نیز باشد. در محیط بیرون شما می‌‌توانید فوتبال بازی کنید و یا با پو به آب بازی بپردازید. البته در محیط بیرون نیز برخی بازی‌ها وجود دارد که به یک بازی مجزا که درون اپلیکیشن قرار دارد لینک (اینتنت) می‌شود.

Screenshot_2015-07-16-15-10-53

بخش جالب بازی پو به این اختصاص دارد که شما همیشه می‌بایست حواستان به این بچه باشد تا خدایی نکرده گرسنه، کثیف، خسته و… نشود و هر از چندگاهی در طول روز می‌بایست به وی سر بزنید تا از شرایط وی مطلع گردید و کار‌هایی را نیز برای او انجام دهید. برای اینکه هم خودتتان سرگرم شوید و هم برای خرید محصولات مختلف درون برنامه امتیاز کسب کنید نیز می‌توانید به انجام بازی‌های موجود در برنامه بپردازید که کم نیز نیستند و به خوبی می‌توانند شما را به خود مشغول سازند. البته باید بدین نکته نیز توجه کنید که این بازی‌ها نیز همانند خود پو ساده و بچه گانه هستند و به هیچ وجه نمی‌توانند برای مثال با آسفالت 8 رقابت کنند. در ادامه می‌توانید تصاویری از محیط بازی پو را مشاهده کنید.

Screenshot_2015-07-16-15-09-22
Screenshot_2015-07-16-15-11-38 Screenshot_2015-07-16-15-09-36 Screenshot_2015-07-16-15-04-16 Screenshot_2015-07-16-15-05-18 Screenshot_2015-07-16-15-07-21Screenshot_2015-07-16-15-05-48

البته این کوچولو داستان ما بزرگ می‌شود و گاها دیده شده که ازدواج نیز می‌کند. شما چه خاطراتی از پو دارید؟

bazar-logo

8 در مورد “اپ‌رسان: Pou موجودی دوست داشتنی که همدم شما خواهد بود!”

  1. کی گفته اینهمه با تاکید وتکرار دوست داشتنیه که تو این مطلب بارها گفته بشه چیزی که واقعا کم داره اینه که نمیشه کتکش زد باید وسایل تنبیه هم به فروشگاه اضافه شه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH