سامسونگ: گلکسی S6 مسیر عکاسی را تغییر داده است!

اگر بخواهیم کلی نگاه کنیم، سامسونگ علاقه زیادی به تغییر روش کار‌ها دارد (این موضوع از اولین محصولاتی که فبلت نامیده می‌شدند و توسط این کمپانی معرفی شد، کاملا مشهود است) و چندی پیش نیز این کمپانی یک تیزر تبلیغاتی در خصوص شیوه شارژ گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge منتشر کرد که در آن‌ها گفته می‌شد که سامسونگ شیوه شارژ گوشی‌ها را تغییر داده است و بر اساس آن تیزر، پرچم‌داران این کمپانی قادر بودند تا به‌صورت بی‌سیم شارژ شوند اما رقیبان این محصولات چنین قابلیتی را نداشتند که اصلی‌ترین رقیب پرچم داران سامسونگ نیز آی‌فون 6 محسوب می‌شود.

galaxy-s6-ad

امروز نیز سامسونگ یک تیزر تبلیغاتی این چنینی را منتشر کرده، اما در این تیزر بخش دوربین در محصولات بالارده سامسونگ مد نظر قرار داده شده است و در آن قابلیت‌های دوربین گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge مورد بررسی قرار می‌گیرد و سامسونگ تمرکز زیادی بر روی این موضوع دارد که اپلیکیشن دوربین قادر است تا بسیار سریع اجرا شود و شما هیچ صحنه‌ای را از دست نخواهید داد و البته این تیزر تبلیغاتی جدید نیز دارای شعاری مشابه با تیزر قبلی است و “تغییر در روش عکاسی” شعار این بار سامسونگ بوده است.

پرچم‌داران جدید سامسونگ دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی هستند که با دو بار فشار دادن دکمه پاور اپلیکیشن دوربین در کمتر از 1 ثانیه اجرا می‌شود که شاید در رقابت با رقیبان کمی سریع‌تر باشد.

در ادامه می‌توانید این تیزر تبلیغاتی سامسونگ را که همچنان شاهد حضور یک آی‌فون 6 نیز در آن هستیم، مشاهده کنید:

8 در مورد “سامسونگ: گلکسی S6 مسیر عکاسی را تغییر داده است!”

  1. حالا درسته که دوربینش از سونی و الجی بهتره!!! ولی همچین چیزی از ۱۰ سال پیش تو گوشیای نوکیا بوده!!!!!!
    سامسونگ بدبخت

  2. یه طوری میگن با دوبار فشار دادن دکمه پاورکمتر از یک ثانیه دوربین اجرا میشه ، انگار اولین باره داخل دنیا این ویژگی اومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH