با کمک فلش جدید SanDisk حافظه داخلی اسمارت فون خود را افزایش دهید!

همیشه تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی کار بسیار دشواری بوده است و افراد زیادی نیز سعی می‌کنند تا راه‌های مختلفی را که نسبتا ساده‌تر هستند، امتحان کنند اما در عمل تمام این راه‌ها نیز مشکلات خود را دارند. در طول سال‌های گذشته برخی محصولات برای حل این مشکل روانه بازار شده‌اند که برای مثال می‌توان به فلش‌هایی که دو پورت داشتند اشاره کرد و یک طرف این فلش‌ها به کامپیوتر متصل می‌شدند و طرف دیگر آن‌ها مربوط به اتصال گوشی بود. اما امروز SanDisk راه حل جدیدی را برای حل این موضوع معرفی کرده است.

sandisklarge

این کمپانی صاحب نام با معرفی یک فلش بی‌سیم سعی دارد تا مشکل تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و گوشی را از بین ببرد و با کمک باتری‌ که درون آن قرار داده شده است در هر جایی می‌توانید به صورت بی‌سیم به اطلاعات موجود بر روی فلش دسترسی داشته باشید و عملا از طریق آن قادر خواهید بود تا حافظه داخلی گوشی خود را افزایش دهد.

آیا حافظه داخلی گوشی شما کم است و تنها می‌توانید 16 گیگابایت اطلاعات بر روی آن ذخیره کنید؟ پس این فلش جدید SanDisk شما را کمک خواهد کرد تا بتوانید 128 گیگابایت دیگر به گوشی خود بیافزایید. باتری این محصول نیز قادر است با یک بار شارژ حدود 4.5 ساعت به تبادل اطلاعات بپردازد. علاوه بر این SanDisk به‌صورت خودکار از تصاویر و ویدیو‌های موجود شما بر روی گوشی فایل پشتیبان تهیه می‌کند.

البته شاید این فلش نیز با وجود سایز کوچکش کمی برای استفاده در موبایل دست و پا گیر باشد اما امکان اتصال بی‌سیم آن به گوشی‌های اندروید و iOS باعث می‌شود که دوست داشتنی‌تر شود. شما می‌توانید این محصول را از قیمت 30 تا 100 دلار بر اساس حافظه ذخیره سازی‌شان خریداری کنید و گفتنی است که این فلش در حافظه‌های 16، 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH