Meizu برای تبلیغات خود دست به دامان نوکیا 1110 شد!

روز گذشته کمپانی چینی Meizu در شبکه اجتماعی خود اطلاعاتی را منتشر کرد که بر اساس آن می‌توانستیم نتیجه بگیریم که این کمپانی شریک سخت افزاری نوکیا خواهد بود اما اقدام امروز این کمپانی تمام تصورات دیروز را رد کرد و معلوم شد که این کمپانی تنها از نام و آوازه نوکیا و مخصوصا تلفن همراه آن برای تبلیغات محصول آینده خود استفاده می‌کند.

Meizu-uses-the-Nokia-1110-to-promote-the-upcoming-M2-(3)

اوایل امروز کمپانی مذکور دعوت نامه معرفی محصول جدید خود را به رسانه‌های مختلف ارسال کرد که این دعوت نامه به تاریخ 29 جولای (7 مرداد) تنظیم شده اما بخش جالب دعوت نامه به تلفن همراهی باز می‌گردد که همراه آن ارسال گشته است. این موبایل یک دستگاه 1110 از سوی کمپانی نوکیاست که چندان کارایی ندارد و تنها می‌تواند روز دعوت نامه را نمایش دهد. بدون شک نوکیا 1110 یکی از بهترین و محبوب‌ترین موبایل‌های هر زمانی است و گویا Meizu نیز سعی داشته با ارسال این گوشی به کاربران بگوید که محصول جدید این کمپانی نیز قیمت و کارایی مشابهی خواهد داشت و شاید شما را به زمان‌های گذشته باز گرداند. بر اساس شایعات، محصول جدید Meizu که M2 نامیده می‌شود 599 یوآن قیمت خواهد داشت که زیر 100 دلار است.

Meizu-uses-the-Nokia-1110-to-promote-the-upcoming-M2-(1)

تلفن همراهی که در کنار دعوت نامه ارسال شده است کارایی زیادی ندارد و نمی‌تواند تماسی را برقرار کند و یا پیامکی را دریافت نماید و تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که روشن شود و 29 جولای (تاریخ معرفی محصول) را به نمایش بگذارد.

Meizu-uses-the-Nokia-1110-to-promote-the-upcoming-M2

اگرچه این اسمارت فون فعلا به صورت رسمی معرفی نشده است اما به لطف شایعات و اخبار مختلف اطلاعات زیادی در خصوص این محصول منتشر شده است. انتظار می‌رود که Meizu M2 از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720 در 1280 پیکسل استفاده کند و یک پردازنده 64 بیتی مدیاتک با نام 6735 که هشت هسته‌ای است نیز مغز متفکر این محصول باشد. پردازش‌های گرافیکی دستگاه نیز بر عهده Mail-T720 قرار خواهد گرفت. علاوه بر این مشخصات، انتظار می‌رود که شاهد 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بر روی این محصول باشیم که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی نیز امکان پذیر است. گفته می‌شود که در بخش پشتی این محصول یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و بخش جلویی نیز میزبان یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی مورد نیاز Meizu M2 نیز توسط یک باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد. گفته می‌شود که این اسمارت فون جدید از دو سیمکارت و شبکه 4G پشتیبانی خواهد کرد.

Meizu-uses-the-Nokia-1110-to-promote-the-upcoming-M2-(2)

همان طور که گفته شد انتظار می‌رود Meizu M2 قیمتی در حدود 599 یوآن داشته باشد که با این اوصاف باید اسمارت فون‌های پایین‌رده و میان‌رده چینی دست خوش تغییرات زیادی در زمینه قیمت شوند. البته شاید به دلیل همین قیمت پایین بوده باشد که Meizu یک دستگاه 1110 را به همراه دعوت نامه ارسال کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا Meizu M2 می‌تواند همانند نوکیا 1110 محبوب شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH