سامسونگ گلکسی تب S2 8.0 و S2 9.7 احتمالا هفته آینده معرفی خواهند شد

Samsungs-upcoming-Galaxy-Tab-S2-slates

گزارشی جدید منتشر شده که بیان می‌دارد سامسونگ در هفته آینده و در تاریخ ۲۰ جولای دو تبلت سطح بالای اندرویدی جدید را معرفی خواهد کرد. بر اساس اعلام وب‌سایت هلندی GSM Help Desk، دو تبلت جدید Galaxy Tab S2 8.0 و Galaxy Tab S2 9.7 همان دو محصولی هستند که قرار است معرفی شوند و پیش از این نیز اطلاعات مختصری از این دو گجت هوشمند به بیرون درز یافته بود.

گلکسی تب S2 8.0 و S2 9.7 احتمالا مدل‌های جدیدی از گلکسی تب S 8.4 و S 10.5 خواهند بود که در سال گذشته به عنوان دو محصول رده بالا معرفی شده‌اند و از بدنه‌هایی با ضخامت بسیار کم بهره می‌بردند.

در بین دو محصول جدید مورد اشاره، گلکسی تب S2 8.0 مجهز به صفحه نمایشی ۸ اینچی از نوع Super AMOLED خواهد بود که رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل را ارایه می‌کند ولی گلکسی تب S2 9.7 همانطور که از نامش پیداست، صفحه نمایشی 9.7 اینچی از نوع Super AMOLED خواهد داشت که البته رزولوشنی مشابه با مدل قبلی را ارایه می‌دهد. هر دو محصول جدید مورد بحث نسبت تصویری 4:3 دارند که از این نظر آنها را شبیه به رقیب اپلی‌شان یعنی آیپد کرده. گلکسی تب‌های جدید بر اساس آنچه از سامسونگ دیده‌ایم باید همراه با سیل عظیمی از امکانات و ویژگی‌های جدید همراه باشند که از جمله آنها می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰، سه گیگابایت حافظه رم پردازشی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی اشاره نمود.

همانطور که قبلا هم گزارش شده بود، قیمت گلکسی تب S2 8.0 احتمالا از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و این در حالی است که قیمت مدل S2 9.7 باید کمی بالاتر باشد و ۴۹۹ دلار برای مدل پایه آن اعلام گشته. بر اساس اعلام منابع مختلف، سامسونگ این دو محصول جدید را ابتدا در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد و ممکن است همزمان آنها را در سایر بازارها نیز در دسترس مشتریان قرار بدهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH