خبری باورنکردنی: اسنپدراگون 820 همچون نسل قبلی خود داغ می‌شود!

Qualcomm-Snapdragonهنگامی که مشکلات پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810 مطرح می‌شود، بسیاری از خرید پرچم‌داران امسال صرف‌نظر کرده و خود را برای خرید محصولاتی با تراشه اسنپدراگون 820 آماده می‌نمایند. البته به‌نظر می‌رسد که این انتظار، بیهوده باشد؛ توئیتی تازه نشان می‌دهد که مشکل «حرارت» در اسنپدراگون 820، همچنان باقی بوده و رفع نشده است.

در این توئیت تازه، اعلام شده که چیپ‌ست اسنپدراگون 810 و جانشین آن یعنی (اسنپدراگون 820) از نظر مشکلات مربوط به حرارت، چندان متفاوت عمل نخواهند کرد. در این توئیت از خریداران تقاضا شده که تا زمان معرفی اسنپدراگون 830 منتظر بمانند؛ احتمالا تا 3 ماهه سوم سال 2016، این اتفاق به‌طول بی‌انجامد.

هم‌چنین برطبق گفته‌ تحلیلگر چینی، آقای Pan Jiutang، عرضه تراشه اسنپدراگون 820 در دسامبر امسال آغاز خواهد شد. به‌گفته‌ وی، Xiaomi Mi 5 Plus اولین محصولی است که به این پردازنده مجهز می‌شود. باید ذکر کرد که معماری هسته‌های تراشه اسنپدراگون 820، 64 بیتی بوده و حداکثر فرکانس 4 هسته‌ Kryo آن به 3 گیگاهرتز، محدود خواهد شد.

به‌هرحال، هیچ شواهدی دال بر حرارت بالای اسنپدراگون 820 وجود نداشته و برای تایید صحت این مطلب، باید منتظر پرچم‌داران آینده ماند. به‌نظر شما اگر پردازنده اسنپدراگون 820 نیز این مشکل را داشته باشد، خرید محصولات آینده با این تراشه منطقی است؟!

5 در مورد “خبری باورنکردنی: اسنپدراگون 820 همچون نسل قبلی خود داغ می‌شود!”

  1. سامسونگ که از جدیدترین اگزینوس خودش استفاده خواهد کرد.
    شرکت های دیگه فکر بدبختی خودشون و رو اوردن به پردازنده های مدیاتک باشن!!!

  2. اگه واقعیت داشته باشه که نداره باید سونی از چیپ 10 هسته ای مدیاتک که که از 7420 هم قویتره باید استفاده کنه.

  3. یعنی جو گیرتر از سایت شما جایی ندیدم

    آخه مگه خبر تائید شده است که اینجوری تیتر میزنین

    با این تیتر ها خوانندتون زیاد نمیشه بلکه کم هم میشه، واقعا متاسفم که برای یه شایعه اینجوری تیتر میزنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH