تلفن هوشمند رده‌بالای ZTE Axon Pro راهی کانادا می‌شود

The-ZTE-Axon.jpgرده‌بالاترین گوشی هوشمند معرفی شده توسط کمپانی ZTE در هفته گدشته معرفی شد و همانطور که احتمالا می‌دانید Axon نام دارد و از قبل امکان پیش‌خرید آن در آمریکا فراهم گشته و نیز اعلام شده که تاریخ عرضه این محصول از اواخر ماه جولای خواهد بود. اما این محصول در سایر بازارها چه زمانی عرضه می‌شود؟ خب، بر اساس اعلام Mobile Syrup، کمپانی ZTE تایید کرده که تلفن هوشمند Axon در کانادا نیز در بازه زمانی مشابه یعنی در تابستان در دسترس مشتریان خواهد بود. از آنجا که قیمت این گوشی هوشمند ۴۹۹ دلار است، پس انتظار داریم قیمتش برای بازار کانادا نیز همین مبلغ تعیین شود.

البته در مورد نام این محصول جدید هنوز یکسری سردرگمی وجود دارد چراکه آن را با دو نام Axon و Axon Pro یاد می‌کنند. در هر حال، مهمترین نکته در مورد گوشی هوشمند مورد بحث قیمت آن است که زیر ۵۰۰ دلار خواهد بود و با این رنج قیمتی، شما مشخصات فنی بسیار خوبی را خواهید داشت که در گوشی‌های رده بالای امروزی شاهدش هستیم. صفحه نمایش این محصول 5.5 اینچی بوده و کیفیت QHD را ارایه می‌کند. قلب تپنده گوشی هوشمند مورد اشاره پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ است و نیز ۴ گیگابایت حافظه رم پردازشی این ترکیب سخت افزاری را کامل می‌کند. دوربین اصلی Axon مجهز به سنسوری با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین جلویی نیز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. این محصول همچنین از قابلیت hi-fi sound بهره می‌برد.

شرکت ZTE هنوز در مورد برنامه‌اش برای عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای خارج از آمریکای شمالی سخنی به میان نیاورده، اما انتظار داریم تا مدت کوتاهی پس از عرضه اولیه در آمریکا و کانادا، در سایر نقاط جهان نیز شاهد حضور این گوشی رده بالا باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH