هواوی Honor 4A فردا معرفی خواهد شد!

هفته گذشته تیزری منتشر شد که بر اساس آن گفته می‌شد هواوی تصمیم دارد به‌زودی اسمارت فون جدیدی را معرفی کند که Honor 4A نامیده می‌شود و امروز نیز مشخصات زیادی از آن به بیرون درز کرده است.

انتظار می‌رود که هواوی این محصول را فردا معرفی کند و امروز اطلاعاتی از این محصول توسط TENAA و FCC منتشر شده است.

Honor-4A

بر اساس اطلاعات تایید شده، شاهد یک صفحه نمایش 5 اینچی با یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی بر روی Honor 4A خواهیم بود. ابعاد این دستگاه نیز 143.5 در 72.1 در 8.5 میلی‌متر است و دستگاه از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و این محصول می‌تواند بر روی تمام شبکه‌های اپراتوری چینی کار کند.

اطلاعاتی که در بالا مطالعه کردید تقریبا رسمی بودند اما شایعات در خصوص این محصول حکایت از این دارند که نمایشگر اسمارت فون جدید هواوی وضوح 720p را ارایه می‌دهد و انتظار می‌رود که پردازش‌های دستگاه نیز توسط اسنپدراگون 210 انجام شود و 2 گیگابایت نیز حافظه رم بر روی این دستگاه قرار خواهد گرفت و حافظه داخلی این دستگاه نیز 16 گیگابایتی خواهد بود.

قیمت این محصول متاسفانه درون شایعات منتشر نشده است اما تقریبا با اعتماد می‌توانیم بگوییم که هواوی Honor 4A ارزان قیمت خواهد بود. اما اطلاعات دقیق‌تر و قیمت این محصول فردا در زمان معرفی آن توسط هواوی مشخص خواهند شد. پس همچنان همراه ما باشید.

1 در مورد “هواوی Honor 4A فردا معرفی خواهد شد!”

  1. سلام ، می خواستم بدونم آیا برای گوشی Acend P7-L10 اندروید 5.1 می آید و چه زمانی می تونیم بروزرسانی رو دریافت کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH