سونی در حال کار بر روی یک رابط کاربری جدید و متفاوت است!

به نظر می‌رسد سونی در حال ایجاد تغییرات گسترده‌ای در رابط کاربری اکسپریا خود است که در قالب پروژه تغییرات بزرگ سونی موسوم به “کانسپت اندرویدی سونی” شناخته می‌شود. سونی در وبسایت سوئد خود از کاربران این کشور که اسمارتفون زد 3 دارند خواسته‌ است تا در صورت تمایل، این پوسته جدید را در اسمارت فون خود نصب نمایند ولی تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد این رابط کاربری جدید از سوی شرکت سازنده در اختیار کاربران قرار نگرفته‌ است، به هر حال به نظر می‌رسد سونی تصمیم گرفته تغییرات زیادی در رابط کاربری نسبتا قدیمی و تکراری خود ایجاد کند.

Sony Z3 Lollipop 9

در طی سال‌های اخیر محصولات نرم افزاری و سخت افزاری سونی رویه‌ای یکسان و بدون تغییر را در پیش گرفته بودند و الگوی یکسان را در طراحی آن‌ها شاهد بودیم و در ارتقای سخت افزاری نیز تنها ارتقاهایی کوچک وجود داشت که برای بهبود تجربه کاربری کافی به نظر نمی‌رسید. در بین رابط‌های کاربری مختلف اندروید، اکسپریا سونی از ساده ترین و بدون تغییرترین آن‌هاست و کمترین امکانات را نسبت به بقیه رقبا داراست و به نظر می‌رسد تغییرات در رابط کاربری سونی چشمگیر و بزرگ باشد.

در پروژه پایلوت سونی در سوئد برای تست این رابط کاربری نسخه بتی این رابط در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این اتفاق می‌تواند تاییدکننده حضور اسمارتفون جدید سونی در IFA 2015 باشد که تا شش هفته‌ دیگر به آغاز آن زمان باقی مانده‌ است.

Sony Z3 Lollipop 3

کاربران زیادی در سراسر جهان معتقد بودند که سونی باید در رویه‌ نرم افزاری خود تغییراتی ایجاد کند و به نظر می‌رسد که پروژه کانسپت نرم افزاری سونی اولین قدم در راه این تغییر باشد که باید با تغییر در طراحی اسمارت فون‌ها همراه شود تا بتواند سونی را در بازار گوشی‌های هوشمند سرافراز کند.

3 در مورد “سونی در حال کار بر روی یک رابط کاربری جدید و متفاوت است!”

  1. جناب آقای میر حاج
    از کجا بفهمیم که پلمپ کارتن گوشی زد3 اصلی هست و به دست مغازه دار باز نشده؟؟؟

    سوال دوم:چرا بعضی از زد3 ها دارای هندسفیری سرگرد قدیمی هستن و بعضی هاشون
    هندس فیری های جدید که سرشون پلاستیکی هست دارن ؟؟؟
    بعضی هاشون هم دارای پایه شارژر هستن و بعضی هاشون نیستن؟؟؟
    یا شارژر سه شاخه دارن که باید تبدیل بخورن اما بعضی هاشون دوشاخه ای هستن ؟؟؟

    بعضی هاشون محافظ صفحه دارن بعضی هاشون ندارن؟؟؟
    دلیلش چی هست؟؟؟؟

    اگه امکانش هست به سوالاتم پاسخ بدید
    با تشکر از سایت خوب آى تی

  2. واقعا سونی با این عملش می تونه رابط کاربری بی نظیری رو بسازه، سونی بی نظیره، z5 بی نظیر خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH