بنچمارک غول جدید OnePlus مشخص شد؛ 63719 در AnTuTu

هنگامی که نسخه A2001 محصول جدید OnePlus یعنی OnePlus 2 از نرم افزار بنچمارک معتبر انتوتو امتیاز 51460 را دریافت کرد، تمامی افرادی که در نظر داشتند تا پرچم‌دار جدید این کمپانی را بخرند، نا امید و نگران شدند. در واقع نسخه پیشین یعنی OnePlus امتیازی برابر 51011 گرفته و بود این عدد با نسخه دوم تفاوت بسیار کمی داشت.

به همین دلیل اکثر هواداران با دیدن این بنچمارک از عملکرد پردازنده قدرتمند و 64 بیتی اسنپدراگون 810 که بر روی این محصول قرار گرفته است، به کل نا امید شدند. نسخه اول این پرچم‌دار از اسنپدراگون 801 بهره برده بود.

OnePlus-2-scores-higher-the-second-time-it-is-benchmarked-on-AnTuTu

اما در تست جدید AnTuTu، کاربرانی که قصد خرید این اسمارت فون قدرتمند را دارند، می‌توانند با خیال راحت این عمل را انجام دهند! مدل اولیه این دستگاه یعنی همان A2001 در تست جدید توانست به امتیاز عجیب 63719 برسد؛ یعنی بالاتر از امتیاز سایر اسمارت فون‌هایی که تاکنون از چیپست اسنپدراگون 810 استفاده کردند. امتیاز رقبا این اسمارت فون را در تصویر زیر می‌بینید.

OnePlus-2-scores-higher-the-second-time-it-is-benchmarked-on-AnTuTu-(2)

OnePlus-2-scores-higher-the-second-time-it-is-benchmarked-on-AnTuTu-(1)

محصول جدید کمپانی وان پلاس که دومین اسمارت فون قدرتمند آن‌ها محسوب می‌شود، با نام OnePlus 2 در تاریخ 27 جولای در مراسمی ویژه معرفی خواهد شد. باید دید آیا این دستگاه به گفته مدیران ارشد این کمپانی می‌تواند قاتل پرچم‌داران بازار باشد؟!

3 در مورد “بنچمارک غول جدید OnePlus مشخص شد؛ 63719 در AnTuTu”

  1. سلام مثل اینکه شما نسخه قبلی این گوشی رو ندید که چنین نظری دارید
    به نظر من که این برند
    یکی از با کیفیت ترین برند های حال حاضره

  2. احتمالا این پشتش آتیش میگیره چون آندرکلاک نکرده. چینی جماعت طلا هم بسازه یه شاهی بهش پول نمیدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH