شایعه: سونی در حال کار بر روی دو اسمارت فون بالارده است!

امروز شایعات جالبی از کمپانی سونی به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارشی آلمانی که امروز منتشر شده، سونی تصمیم دارد تا دو اسمارت فون بالارده را پیش از کنفرانس IFA ماه سپتامبر معرفی کند. انتظار می‌رود که اکسپریا S60 و اکسپریا S70 محصولات جدید این کمپانی باشند و تنها اطلاعاتی که در خصوص این دو محصول منتشر شده است به حافظه داخلی آن‌ها باز می‌گردد که گفته می‌شود شاهد 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بر روی آن‌ها خواهیم بود.

Sony-logo

نمایندگان مجاز سونی در اروپا اعلام کرده‌اند که این محصولات در اوایل ماه آگوست (مرداد-شهریور) و دقیقا شاید 18 آگوست (27 مرداد) روانه بازار خواهند شد. علاوه بر این گفته می‌شود که اکسپریا S70 قیمتی در حدود 853 تا 919 دلار خواهد داشت که این قیمت نیز نشان از بالارده بودن این دستگاه دارد.

انتظار می‌رود که اکسپریا S60 در رنگ‌های سفید، مشکی و زرد عرضه شود. رنگبندی اکسپریا S70 نیز سفید، مشکی، طلایی و سبز خواهد بود. با این اوصاف باید دوست داران سونی از این اقدام بسیار خوشحال شوند. البته تا ماه آگوست بدون شک اطلاعات بسیار زیادی از این محصول منتشر خواهد شد و شاید حتی شاهد تصاویری از آن‌ها نیز باشیم، پس برای اطلاع از تمام این رویداد‌های همراه آی‌تی‌رسان باشید.

2 در مورد “شایعه: سونی در حال کار بر روی دو اسمارت فون بالارده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH