لیست پرفروش‌ترین برندهای دنیا در حوزه اسمارت فون منتشر شد!

سالانه و گاه هر سه ماه یک‌بار، گزارشی از سوی نهادهای معتبری در سطح جهان منتشر شده که برندهای برتر را در فروش جهانی مشخص می‌سازند. حال که در سه ماهه سوم سال 2015 میلادی هستیم، این گزارش که سه ماهه دوم سال جاری میلادی را بررسی کرده است، از سوی یکی از منابع معتبر منتشر گردیده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی TrendForce، سامسونگ توانست در سه ماهه دوم سال 2015، به تنهایی در صدر این لیست قرار گیرد. این کمپانی خوش نام کره‌ای، توانست با در اختیار گرفتن 26.8 درصد کل بازار که بدون شک حاصل فروش بالای پرچم‌داران جدیدش یعنی Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge است، در صدر این لیست قرار گیرد.

Trend-force-shipment-2015

همان‌طور که در این لیست مشاهده می‌نمایید، کمپانی اپل با یک محصول در رتبه دوم قرار گرفته و هوآوی همچون قبل در جایگاه سوم قرار دارد. شائومی که تنها در چین اقدام به فروش محصولاتش می‌کند، با یک درصد اختلاف نسبت به کمپانی ال‌جی در رده چهارم است!

به وضوح مشاهده می‌کنیم که در این لیست معتبر خبری از کمپانی‌های سونی و HTC نیست! شاید کاهش فروش جهانی این دو برند، باعث شود تا این دو کمپانی فکری به حال فروش محصولاتشان کنند.

جدول دومی که از سوی TrendForce منتشر شده است مربوط به 5 برند برتر اسمارت فون‌ها تنها در کشور چین است.

chines-shipment-2015

در این لیست هوآوی با اختلاف کمی نسبت به رقیبش شائومی در رتبه اول قرار گرفته است و پس از آن لنوو در رتبه سوم قرار دارد.

TrendForce تخمین زده است که این فروش در قیاس با سال گذشته بسیار پایین‌تر خواهد آمد. علت این امر نیز کاهش تقاضا و البته چشم انداز منفی اقتصاد جهانی است!

49 در مورد “لیست پرفروش‌ترین برندهای دنیا در حوزه اسمارت فون منتشر شد!”

  1. همیشه پای بحث های سونی و سامسونگ یه طرفش معزز و طرف دیگه ارمین هست
    بس کنید تمومش کنید
    متاسفانه شما برچسب متعصب بودنتون رو تکذیب میکنید در صورتی که کامنتهای شما همچین چیزی رو
    نمیگه

  2. اقای Moazez
    خوب عدم نا اگاهی از یه اسمارتفون باعث کاهش فروش و در نهایت کاهش سهام برند مورد نظر میشه.
    متاسفانه امارها حرف شما رو تایید نمیکنه. فروش کم اسمارتفون ها به دلیل تغییرات ناچیز سونی هست که روی پرچمداراش اعمال میکنه! همین اپل هم به خاطر اینکه تغییرات زیادی نسبت به پرچمدار قبلیش انجام نداد پایین سامسونگ قرار گرفت.
    من تا حالا 4 تا گوشی سونی داشتم و همین الانش هم سونی دارم.
    ببینید من به سایت های (ایرانی) همسایه کاری ندارم. اصلا و ابدا هم مقایسه هاشونو قبول ندارم. توی این سایت هم با اینکه پرچمدار سه ماه قبل سامسونگ با پرچمداران حال حاضر دیگر برندها مقایسه شد من قبول کردم که سونی برنده شد(هر چند که کاربران با نظرات خود این اسمارتفون رو برتر انتخاب کردند) تازه رقابت خیلی به هم نزدیک بود و امتیاز ها بسیار نزدیک به هم بودند!ولی ما قبول کردیم. ولی گویا شما هنوز نمیخوای قبول کنی که سامسونگ با اختلاف تقریبا زیاد از سونی برتر بود!! بعدش روی این کاربر اون کاربر میای انگ غیر منطقی بودن میزنی!
    خوب تو نمیخوای واقعیت رو قبول کنی!
    من به هیچ وجه متعصب نیستم. من قبول کردم تو دوربین سونی پیروز شد، برند سونی رو دوست دارم، هر جا هم که حق این برند خورده بشه ازش دفاع میکنم، هیچ دشمنی خونی هم با مدیر عاملش ندارم، ولی شما نمیخوای قبول کنی که صفحه نمایش سامسونگ برتره، نمیخوای فروش بالای این برند و فروش پایین سونی رو قبول کنی، چشم دیدن پیشرفت های سامسونگ رو نداری، همش میگی سامسونگ کپی کار و تقلید کاره، فقط به برند مورد علاقه ات احترام میزاری و سعی در تخریب برند های دیگه داری!!!! ببین چقدر متعصبی که بعضی از نویسنده های سایت مسخره ات هم میکنن!!!
    خوب حالا تو متعصبی یا من؟؟؟
    ممنون.

  3. دوستان عجب حوصله ای دارن این جنگ و دعوا واسه چیه اسمارتفون یه چیز سلیقه ای و با توجه به نیاز و قدرت خرید خود آدمه هرکی از هر برندی که دوس داره بخره دیگه دعوا واسه چی زشته این رفتارا واااااالا

  4. کاربر shadow
    بله درسته! منم نگفتم که پر فروش بودن یه اسمارتفون دلیل بر برتری بودن اونه! بلکه پر فروش بودن یه برند نشون میده که مردم چقدر به اون برند علاقه مندند و یا اون برند پیشرفت به سزایی داشته! در ضمن نگران نباشید این امارها رو طرفداران سامسونگ ننوشتن!!!!!! این آمارها مربوط به بازار جهانیه!
    اقای Moazez
    شما هنوز نفهمیدی من چی میگم!
    گفته عجیب غریب شما به این شیوه ست که سونی بهترین اسمارتفون رو تولید کنه ولی جهنم ورشکست بشه! این حرف با عقل جور در میاد؟؟؟
    من واسه چی برم پی8 بخرم؟؟؟چرا بخرم؟؟؟وقتی اسمارتفونی مثل اکسپریا زد3 توی بازار هست و با پی8 هم قیمته من به هیچ وجه سراغ پی8 نخواهم رفت!
    بحث این نیست که هواوی بهتر از سونیه اصلا بحث تخریب سونی هم نیست ولی بحث اینجاست که شما نمیخوای قبول کنی سونی فروشش پایینه! خودت واقعیتو کتمان میکنی بعد میای دم از قبول واقعیت میزنی!
    در هر صورت من خواستم یکم تو رو راجب اینکه فروش برندها بسیار اهمیت داره قانع کنم وگرنه اصلا قانع نشو تو همون لاک نفهمی خودت بمون و بدون چه بخوای چه نه سونی فروشش از همه برندها کمتره و کاملا تو خطره!
    اقای سهیل اسکندری
    خوتون ببینید که این چند نفر نمیخوان قانع شن! باشه نشن! نمیدونم مثلا اینا اگه خودشونو به اون راه بزنن زمین به آسمون میرسه؟؟؟ذره ای از فروش سامسونگ کم میشه؟؟؟سهام سونی افزایش پیدا میکنه؟؟؟قطعا خیر.
    خوب شد ای تی رسان زد3 پلاس رو به عنوان بهترین دوربین گوشی معرفی کرد و یه سوژه داد دستشون که هی عین این بیکارا تو اینور اونور راه بیوفتن هی بگن زد3 پلاس برترین دوربینو داره! ولی نمیخوان قبول کنن که عزیز من مردم از سونی راضی نیستن و به خاطر همینه که فروشش پایینه!حالا خوبه توی صفحه نمایش گلکسی برتر بود وگرنه این متعصبا مگه برای ما خواب و زندگی میذاشتن؟؟؟
    از نظرات همه دوستان ممنون.

    1. بحث فروش کاملا یه بحثی هست که مربوط به بازریابی و تبلیغات ربط داره. اتفاقا اونایی که سونی دارن یا میخرن میدونن چی خریدن و کاملا ازش راضی هستن. فقط کافیه یبار سونی بخرید تا متوجه بشید با چه غولی طرفید. بحث دوربینم نیست. در خیلی سایتها دوربین z3+ اول شد و این اولین بار نبود. در بخش صفحه نمایش هم حتی s6 و g4 رو شکست داد. درحالی که همه تعجب کرده بودن. چرا همه باید تعجب کنن؟!!! این یعنی عدم آگاهی از قابلیت یک گوشی. عدم آگاهی چجوری به وجود میاد؟!! وقتی که تبلیغات نباشه.

  5. سونی همه چیزش خوبه فقط از لحاظ قیمت رقابتی نمیتونه بکنه با بقیه…اگه میخوای گرون بفروشی حداقل بنچمارک رو ببر بالا حرارت رو هم کن…

  6. سهیل اسکندری

    کلا طرفدار سونی از هر لیستی ایراد می گیرند. البته از هر لیستی که سونی داخل اش نباش. ههههههه. هزار تا لیست فروش تا حالا در این سایت بوده که سونی اصلا داخل اش نبوده. حالا این لیست الکی، بقیه لیست ها چی می گویند پس. آرمین جان موافق باهاتون

    1. الان کی ایراد گرفت؟!!! فازت چیه؟ ما داریم نصیحت میکنیم میگیم طبق این لیستا نرید گوشی بخرید. برید بهترینو بخرید. میگی نه. عیب نداره ما پرچمدار سونی میخریم،شما پرچمدار هواوی یا سامسونگ بخر،مقایسه میکنیم ببینیم تو مقایسه این لیست به کمکشون میاد یانه؟!!

  7. سهیل اسکندری

    نوآوری های سامسونگ:
    1. ساخت اولین گوشی با دو لبه خمیده
    2. ساخت اولین گوشی با یک لبه خمیده
    3. ساخت اولین تبلت با اسکنر اثر انگشت
    4. ساخت اولین فلت جهان
    5. ساخت اولین گوشی با رزولوشن HD
    6. ساخت اولین گوشی با حسگر ضربان قلب
    7. ساخت اولین گوشی با قلم S Pen
    8. ساخت اولین تبلت با قلم S Pen
    9. ساخت اولین گوشی با دیافراگم دوربین پایین تر از 2.0
    10. ساخت اولین گوشی بزرگتر از 6 اینچ
    11. ساخت اولین گوشی با حسگر تشخیص حرکات دست
    12. ساخت اولین گوشی با قویترین پردازنده
    13. ساخت دومین گوشی خمیده جهان
    14. ساخت دومین گوشی داری اسکنر اثر انگشت
    15. ساخت اولین تبلت بزرگتر از 11 اینچ با تراکم پیکسلی بالای 250
    16.ساخت اولین گوشی بالا رده بسیار باریک 6.8 میلی متر
    17. ساخت اولین گوشی با بدنه غیر فلزی ضد آب و گرد و غبار
    18. ساخت اولین تبلت 10.5 اینچ
    19. ساخت اولین تبلت 8.4 اینچ
    20. ساخت اولین تبلت 12.2 اینچ
    21. ساخت اولین تبلت ها با صفحه نمایش SUOER AMOLED
    22. ساخت اولین تبلت با تراکم پیکسلی بالا تر از 350ppi
    23. ساخت اولین گوشی با پردازنده اختصاصی اگزینوس
    24. ساخت اولین تبلت با پردازنده اختصاصی اگزیینوس
    و……… هزاران نوآوری تکان دهنده دیگر

    1. خخخخ. اینارو که گفتی الان نوآوری بودن؟ دقیقا میشه نوآوری رو برای من معنی کنی؟!! سامسونگ یک کپی کار پتنت دزد هست که بخاطر کپی و دزدی همیشه یک پاش در دادگاه هست. فقط چندتا از اینا اولینش واسه سامسونگ بود. بقیه اولیناش کس دیگه بودن از جمله ضدآب بودن که حوصله نذارم جواب آدم بی منطقی مثل شمارو بدم. سامسونگی جماعتو از بی اطلاعی رفتن سامسونگی شدن. آخه من بهشون چی بگم. تو 100 تا مقایسه هم شکست بخورن بازم رو دارن

  8. اقای محسن و Moazez
    این لیست مهم نیست؟؟؟عزیزان من این لیست داره فروش برندها رو نشون میده و وقتی سونی جزو اون برندهای کم فروش محسوب میشه یعنی اوضاش وخیمه دیگه!
    حالا اصلا سونی بیاد برترین گوشی دنیا رو بزنه!!!وقتی فروش نکنه به چه دردی میخوره؟؟؟
    اصلا خود برند سونی! وقتی نتونه خودشو تو بازار نشون بده دیگه اکسپریایی وجود نخواهد داشت تا شما و سونی دوستان ازش استفاده کنید!!!
    بازار رقابت اصالت و قدیمی بودن نمیشناسه! در واقع با برندی هایی کار داره که قیمت کمتر در قبال کیفیت بیشتر عرضه میکنند…
    من نمیدونم اگه محصولی به اسم پراید به وجود نمیومد شما چه مثال دیگه ای میخواستید بزنید!!! مردم به علت قیمت کمتر این اتومبیل رو خریداری میکنن! تازه سایپا هم حسابی سود میکنه!
    دوستان عزیز سونی ورشکست بشه ولی بهتریناسمارتفون دنیا رو بزنه! من که حرفی ندارم!!!!
    حالا از همه اینا گذشته اگه برند سونی اول یا دوم بود بازم میومدید بگید فروش اسمارتفون ها مهم نیست؟؟؟؟
    سونی نباید اسمارتفوناشو با قیمت های گزافی بده بیرون! اما سامسونگ میتونه اینکارو کنه چون فروشش اونقدر بالاست که با بیشتر کردن قیمت سود بیشتری هم ببره.
    پس الکی کامنت نذارید و اهمیت این مقاله مهم رو تکذیب نکنید.

    1. عیب نداره شما طبق این لیت برو بهترین گوشی هواوی رو بخر،منم بهترین گوشی سونیرو میخرم.ببینم من بیشتر حال میکنم یا تو؟!!

      1. معلوم مشیه کسی که پی 8 داره حال میکنه یا کسی که کوره ای داره که با سه نسل قبلش مو نمیزنه البته من آدم بی منطقی نیستم ولی یک چیز از مادرم همیشه یادمه که همیشه با هر کس مثل خودش رفتار کن تو هم من میتونم شمارمو بزارم تخصصی برات بررسی کنم اما اگه این کهر جواب میداد حتی فکر خنده دار این که زد 2 بهتر از پی 8 هست رو از فکرتم عبور نمیدادی وقت مردم طلاست مردم که مثل تو بی کار نیستن انقدر نظر نزار اعصاب منم به هم نریز

  9. سهیل اسکندری

    از سالی که کمپانی سامسونگ Galaxy S را به بازار های جهانی معرفی کرد ، رتبه نخست تمام لیست های فروش جهانی در تمام رسانه ها را به خود اختصاص داد. اپل با این همه دبدبه و کبکبه از سامسونگ شکست خورد. سامسونگ نان نوآوری و تمام عیار بودن محصولاتش را می خورد و اپل نان تفاوتش را…. . و کمپانی های نظیر سونی و نوکیا فقط در انتظار معجزه هستند و تصمیم قاطع ندارند و همینطور امروز و فردا می کنند. صفحه نمایش Z تا Z3plus در کاغذ هیچ تفاوتی نکرده جز بهبود های جزیی که لازم است. دوربین هم همینطور. طراحی هم که مهم ترین اصل شباهت بی نهایت محصولات Z سونی هست. و هزار تا دلیل دیگر که واقعا کاهش سود چشمگیر سونی را منطقی می کند.

    1. شما سامسونگیا هم فقط دلتون به فروشتون خوشه تو مقایسه دوربین همین سایت زد 3 پلاس نابودتون کرد!
      دیگه زد 5 بماند امسال سونی دیگه میخواد نوآوری ایجاد کنه و شما این فروش رو هم دیگه ندارید در ضمن یادتون باشه طراحی که سونی دو سال پیش بهش پی برده بود سامسونگ تازه بهش پی برده تازه طراحی سونی هر چقدر هم تکرای باشه بهتر از اس 6 که از آیفون 6 و زد3 تقلید کرده دو ماه دیگه پادشاه پرچمدارها ( زد 5 ) نابودتون میکنه.
      JUST SONY

    2. نهایت کامنت یک آدم بی سواد. طراحیدسونی اگه تکراریه که نیست بازم داره جایزه های طراحی رو درو میکنه هرسال ولی سامسونگ چی که پایین رده،میانرده،بالارده باهم مو نمیزنن؟!! خدایی به چه چیز سامسونگ مینازدی. در کدوم قسمت گوشیاتون از گوشیای سونی سرتره؟ اگه سونی نبود اس سیکس از رو کی میخواست کپی بشه؟!!

    1. هر آدم عاقلی میدونی بهترین بودن بر اساس این لیستها نیست. مثلا هواوی که پرچمدارش در حد میانرده سونی هست مشخصه تو این لیستها نمیشه بهترینو انتخاب کرد

      1. محمد سعید بهمنی

        دوست عزیز میشه یه مثال از یک پرچمدار هوآوی بزنی که در حد یک میان رده سونی هستش؟
        البته سند و مدرک! مثل بنچمارک، قدرت، دوربین، بدنه و . . .
        ممنونم!
        این دفاع تمام قد شما از سونی، واقعا جای تعجب داره!
        این لیست که دیگه از سوی ایرانی ها منتشر نشده!
        همانطور که نوکیا، یه زمانی اول بود و الان نیست،
        خوب سونی هم نیست و باید راهی پیدا کنه تا برگرده به رتبه های بالا!
        الجی چه طور رسید به این رتبه؟ خب سونی هم باید بپذیره و تلاش کنه!
        الان زمان تعصب برندی گذشته جناب آقای معزز.
        در خوب بودن برخی از محصولات سونی شکی وجود نداره، ولی قیاس این مدلی، به نظرم کمی اشتباهه.
        موفق و موید باشید

        1. اخه گوشی به فروش …
          شما اگه سامسونگ میگیری دلیلت اینه که سامسونگ فروشش بهتر از کمپانی های دیگه ست؟؟؟
          واقعا متاسفم
          فقط یه بچه این حرف رو میزنه 🙂 🙂
          شما به فروش کمپانی نگاه میکنی یا دوربین و طراحی و جنس بدنه و صحفه نمایش ؟؟؟ هان بگو دیگه
          دلیل دیگه فروش سامسونگ اینه که قیمتش پایین تر از پرچمداران دیگه ست
          در ضمن اگه سامسونگ فروشش زیاده چه بهتر که من سونی دارم و گوشیم خز نیست

        2. محمد سعید بهمنی

          الان دقیقا شما از کجای پاسخ من ، حمایت سامسونگ را برداشت کردید؟!

          کلا شما طرفدارای سونی انسانی های عجیبی هستید!

        3. حسین باقری

          آقا من و عزیزان دیگه که سونی رو دوست داریم بخدا عجیب نیستیم !
          کلی هم واقع بینیم و دوست داریم سونی به اوج برگرده.

          عجیب متعصبای طرفدار نمان !

        4. سهیل اسکندری

          آقا بهمنی پاسخ شما بی نهایت خوب و بی نظیر است. حرف دلم را زدید با تشکر از شما

        5. ا قای بهمنی دقیقا مو به مو مقایسه کن p8 حتی به z2 هم هنوز نرسیده از هیچ جهتی. میچی رسیده مشخصاتو مقایسه میکنیم.

        6. اقا مرتضی شما گفتی پرچمدارایه هواوی به میان رده سونی نمیرسن …
          جون من بگو زد2 میان ردس؟؟؟؟؟
          بعدشم سند و مدرک میاری که از زد2 سر تر نیست؟؟؟
          ببین از هر لحاظ از زد2 سر نباشه دیگه اندازه اون هست ..
          پس فک کن بعد نظر بده .

        7. برو بمیر و بسوز من خودم دوربینشو با زی 3 پلاس مقایسه کردم تا کور شود آن که نتوان دید آقا این موزز ت.ر.ن.ج.ی عقده ایه جوابشو ندید

        8. آقای بهمنی عزیز بهتره هنگام تایپ کردن کمی فکر کنید بعد تایپ کنید !!!
          خب شما که تعصبی نیستید این حرفها چرا چرا جمع میبندید .
          من نمیخوام حرفهای معزز رو تایید کنم اما با طرز نوشتار شما کلا مخالفم
          یعنی چی که همه طرفدارای سونی رو محکوم میکنی ؟؟؟!!!!
          هر وقت شما مقاله یا پستی گذاشتید باعث شده تا هوادارهای سونی آزرده خاطر بشن این نوع برخورد از نویسنده ی سایت واقعا بعیده

        9. محمد سعید بهمنی

          دوست عزیز .
          من همه هواداران رو جمع نبستم، و شاید بیانم اشتباه بوده که عذر می خوام.
          اما متاسفانه طرفدارانی که من اینجا میبینم بیش از حد متعصبن و این اصلا خوب نیست.
          چون کاملا ضد تبلیغ هستند.
          چرا مقالات من باید باعث آزرده شدن هواداری سونی بشه؟
          چون اسم گوشی محبوبشون توی لیست ما نیست؟!
          این دلیل خوبیه واقعا؟
          یعنی من هر مطلب رو اماده میکنم، فرای واقعیت باید یه گوشی سونی رو اون وسطا جا بدم؟
          این که نمیشه برادر من!

        10. بله درسته تعصب بیجا درست نیست
          ولی نه تنها سونی بلکه همه ی برندها بعضا چنین طرفدارانی دارن اما بازم دلیل نمیشه که همه رو محکوم کنی
          اینکه توی مقاله شما بودن یا نبودن برند سونی هیچ اهمیتی برای من نداره حرف من اینه که شما تا جایی که دیدم باعث تخریب برند سونی بوید
          البته این موضوع برای ما های پیش هست که بعد از چندین بار اعتراض ، مشکل حل شد تا به امروز که با این توهین کردن اعتبار خودتون رو حداقل پیش من از بین بردین
          پس بهتره کسی که نویسنده هست در کلام خودش نهایت دقت رو کنه تا کسی آزده خاطر نشه
          همه دارایی سایت به تعداد بازدیدکنندگان اون هست
          بدرود

        11. محمد سعید بهمنی

          دوست عزیز،
          من تا کنون تو هیچ مقاله ای سونی رو نه تخریب کردم و نه قصدش رو داشتم.
          اکثرا ترجمه بوده و از منابع معتبر!
          اینکه سایت های معتبر دنیا مطالبشون اینه، دیگه اون رو باید از خودشون بپرسید؟
          با این صحبت شما فکر کنم همه دنیا دنبال تخریب سونی ان؟
          من نهایت دقت رو در کلامم داشتم، دارم و خواهم داشت.
          ضمنا واقعا این چنین هواداران متعصبی رو در سایر برندها ندیدم!

      2. این همون موئزز ت.ر.ن.ج.ی هست یا علی سنگر بگیرید اینو اگه تو نظرات سایت بالایی دیده باشید میفهمید من چی میگم رکورد جوک گفتنو داره از نظرش پرچمدار سه نسل قبل سونی پوز تمام پرچمدارا رو میزنه موعدبانه متعصبانه فوشی منطقی قیر منطقی….. فایده نداره هر جوری صحبت میکنن درست نمیشه هر چقدرم میگن درست نمیشه هی با نظرات مسخره خودشو کوچیک میکنه و کوچیک تر آقا محل به این نزارید این درست نمیشه امتحان کردم

        1. نظر علمی داری بیا جلو. جفنگیات برای من سرهم نکن. خوشم میاد اسم منو میبینید میلرزید.

        2. از دیوونه بایدم ترسید اگه یکمم از سونی خوشم میومد به ل،ف تو متنفرم عجب کی از منطقیات حرف میزنه اون همه توی ترنجی بهت گفتن حالیت نیست به من میگی الان جفنگیات؟؟؟

      3. برو بابا دلتو به همینا خوش کن دوربین هواوی دوربین سونی رو شکست میده قابلیت هاشم بیشت ره توی همین سایت مقایسشو گزاشتن درسته اول شد زد 3 پلاس ولی بر اثاث رای شما ها بود که قلزت رنگو به طبیعی بودن ترجیه میدید که سونی با بالا بردن ایزو نور مصنوعی میده و نویز و عدم شفافیت رو هم باهاش میده طراهی و صفحه نمایش هم که معلومه طراهی خوب و نازک در مقابل تکرار صفحه هم که تو این سایت معلومه تو مقایسه همین سایت سخت افزار هم که همه بازی ها رو روون اجرا میکنه پی 8 و کوره آتش هم نیست رابط کاربری هم کخ نگو عین مقایسه فراری با پرایده همون بهتر که حرفی نزنیم در مورد رابط زد3 پلاس حرفی نزنیم یکم فقط باطریش بهتره چه خبرته موززز هواوی پی 8 و هانر 7 زد 3 رو میخورن پلاسشم شکست میدن تا کور شود آن که نتوان دید

        1. خخخ. حتما تو میخوای بگی کسی میدونست مدل گوشیها تو رای گیری چیه؟!!! ترجیح میدم با آدمی که چشمشو بروی حقیقت بسته بحث نکنم. همین حرفت گند زد به سواد و اطلاعاتت. خود تو هم به z3+ رای داده بودی. در ضمن رای به اونی داده شد که شبیه dslr عکس گرفت. نکنه dslr هم مشکل داشت؟! یبار گفتم حرف علمی داری بیا جلو،در غیر اینصورت بی از این با اطلاعات ضعیف خودتو تحقیر نکن..

        2. تو ا، منطق حرف نزن عزیزم
          حالا خوبه یک کانن هم برای مقایسه هست بررسی های ترنجی و فیلمبرداریش توی شب رو با جی 4 دیدی خواهشا تو از منطق حرف نزن برو موز بخور شاید عقلت سر جاش بیاد

    1. دوست عزیز ببخشیدا ولی تو ایران هم فروش پراید بالاست !!!
      آیا این دلیل برتری پراید نسبت به ماشین های دیگه هست ؟؟؟؟
      امیدوارم راجع به سونی تجدید نظر کنی
      دم خودم گرم چه جواب کوبنده ای دادم
      ضمناً سونی امروز اندروید 5.1 رو منتشر کرد
      تا پاسخی دیگر بدرود

      1. دوست عزیز این مقاله فروش جهانی رو بررسی کرد ..
        فقط فروش در ایران رو نمیگه.
        پس بحث پرایدو وسط نکش ..
        اول ببین بعد نظر بده .والاع

      2. دوست عزیز اگه برند مثل اپل مطرح نباشه یا مثل پراید مجبور به خریدش نباشن چیزی رو که خوبه میخرن اگه سونی خوب بود و مردم رو راضی میکرد الان مثل قدیما وضعش خوب بود شما هم باز با این حرفا خودتونو گول بزنید تا آمار فروش سونی از این هم پایین تر میاد

        1. رضا چرا اطلاعاتت انقدر ضعیفه؟!! خدایی من سامسونگی با اطلاعات تو عمرم ندیدم. بیچاره از بی اطلاعی سامسونگی شده دیگه.

        2. خخخخ این نظر ازت بعید نیود اول این که چه ربطی به حرف من داشت دوما که من اصلا سامسونگی نیستم به قول آقای بهمنی فن سونی ها واقعا عجیبن

    2. مهم لیست نیست. کسی هم که حرفه ای هست با این لیستا خودشو گول نمیزنه و پرچمدار نمیخره. مهم داشتن بهترین گوشیه که فقط طرفداران سونی از این نعمت برخوردارن.

      1. شما حرف نزن لطفا دیگه ما که جیره خوار سامسونگیم این سایتا هم که همش الکین یا دقیق نیستن یا دوباره جیره خوار سامسونگن یا بلد نیستن کارشونو حالا این وصت کی بلده؟ خب معلومه فن سونی ها خدا یا رحم کن این فن سونی ها دارن رو دست فن اپل ها میزنن حالا خوبه فروششون انقدر پایینه اگه اول لیست بود که…. دو روز دیگه اینا خدا رو هم بنده نیستن خدا به خیر کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH