احتمال خرید سرویس نقشه‌های نوکیا توسط خودروسازان آلمانی!

حدود یک هفته پیش بود که گزارشی حاکی از استقبال گسترده کمپانی‌های آلمانی در خصوص خرید سرویس نقشه نوکیا با نام HERE منتشر شد و در بین کمپانی‌های مطرح آلمانی نام شرکت Uber نیز به چشم می‌خورد. اما اکنون بر اساس گزارش وال استریت ژورنال به‌نظر می‌رسد که خودروسازان آلمانی در حال نزدیک شدن به امضای یک قرارداد هستند.

nokia-here-maps

اگر همه چیز بر اساس نقشه پیش رود، انتظار می‌رود که در طول روز‌های آینده نتیجه نهایی مشخص شود و اگر اطلاعات منتشر شده در این گزارش دقیق و قابل اطمینان باشند گفته می‌شود که کمپانی‌های خودروساز آلمانی تصمیم دارند 2.71 میلیارد دلار بابت این سرویس نقشه بپردازند. این مبلغ مقداری از پیشنهاد Uber که  3 میلیارد دلار بود پایین‌تر است.

با این اوصاف کمپانی‌هایی نظیر BMW، آئودی و مرسدس بنز قصد خرید سرویس نقشه نوکیا را دارند و هدف آن‌ها نیز گسترش تکنولوژی‌های مرتبط با خودرو است و حتی تصمیم به یاری کمپانی‌هایی نظیر فیات، NV، رنو، پژو، سیتروئن، فورد، تویوتا و جنرال موتورز را نیز در سر می‌پرورانند.

البته بر اساس گزارش‌های پیشن گفته می‌شد که حتی شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی نظیر گوگل، اپل و Uber نیز تصمیم به خرید سرویس نقشه نوکیا دارند که گویا خودروسازان آلمانی در این خصوص مصمم‌تر هستند و تصمیم دارند تا از این سرویس در زمینه خودرو‌های خودران و سیستم‌های امنیتی استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH