تصاویری از وان‌پلاس 2 توسط TENAA منتشر شد!

انتظار می‌رود که کمپانی وا‌ن‌پلاس به‌زودی در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) اسمارت فون جدید خود را با نام وان‌پلاس 2 معرفی کند و امروز نیز تصاویری از این محصول توسط TENAA که نسخه چینی FCC است، منتشر شده. ظاهر این محصول ترکیبی از گلکسی S6 و وان‌پلاس وان است.

nexus2cee_15022881-c-329x439

این اسمارت فون نیز لوگو وان‌پلاس را در بخش پشتی خود درست همانند نسخه قبلی قرار داده است اما ماژول دوربین کمی پایین‌تر آمده و البته یک بخش کوچک نیز در زیر لنز دیده می‌شود که شاید از طریق آن قابلیتی همانند فوکوس لیزری پرچم‌داران ال‌جی را بر روی این محصول شاهد باشیم.

nexus2cee_15022881-b-329x439

به این دلیل گفتیم که ظاهر این محصول شباهتی به گلکسی S6 دارد که در بخش جلویی گوشی شاهد دکمه فیزیکی خانه هستیم و به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت نیز در این بخش قرار گرفته است.

این طراحی و تصاویر در ابتدا کمی غیر واقعی و جعلی جلوه می‌کنند اما به دلیل اینکه در وب‌سایت TENAA منتشر شده است پس طراحی نهایی وان‌پلاس 2 همین خواهد بود. انتظار می‌رود که وان‌پلاس 2 از پردازنده اسنپدراگون 810، 4 گیگابایت حافظه رم، USB Type-C و دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کند. اما مشخصات اصلی این محصول در طول روز‌های آینده و با معرفی دستگاه توسط وان‌پلاس مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH