اطلاعاتی از گوگل گلس جدید منتشر شد!

چندی پیش کمپانی گوگل عینک هوشمند خود را عرضه کرد اما به دلیل برخی مشکلات استقبال زیادی از آن نشد و اکنون 9to5Google اطلاعات جدیدی را در خصوص نسخه آینده این محصول منتشر کرده است و از لحاظ قابلیت شاهد شباهت‌های زیادی بین آن و نسخه اصلی هستیم و گفته می‌شود که نسخه جدید، گوگل گلس Enterprise Edition نامیده خواهد شد. امروز این وبلاگ اطلاعات جدیدی را در خصوص گوگل گلس بعدی منتشر کرده و اینکه این محصول چه شرایط فروشی را به خود خواهد دید.

همان طور که گفته شد نسل جدید عینک گوگل، گوگل گلس Enterprise Edition نامیده خواهد شد و گوگل سعی خواهد داشت تا محدودیت‌های کمتری را در زمینه فروش جهانی آن اعمال کند (نسبت به نسخه قبلی) و سعی دارد که نگاهی تجاری نیز به آن داشته باشد و پی ببرد که عملکرد این دستگاه در زیرساخت‌ها و امور پزشکی به چه صورتی است.

google-glass-close

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه از گوگل گلس بادوام و قابل انعطاف خواهد بود و در برابر آب نیز مقاومت خواهد کرد اما از لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی به نسخه اصلی خود خواهد داشت. البته انتظار می‌رود که شاهد پردازنده سریع‌تری بر روی این محصول باشیم و یک نمایشگر بزرگ‌تر نیز جهت مشاهده بهتر اطلاعات بر روی آن قرار بگیرد و در کنار آن‌ها گفته می‌شود باتری آن نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

البته شاید گوگل این محصول را از طریق خرده فروشی‌ها نیز عرضه نکند که این موضوع می‌تواند برای دوست داران این محصول ناخوش آیند باشد و در این صورت گوگل از عینک هوشمند خود در زمینه برنامه‌های کاری جهت تحقیق و توسعه استفاده خواهد کرد.

اگر این اطلاعات درست باشند، گوگل در تلاش است که دوباره یک محصول جالب را عرضه کند. نظر شما در خصوص گوگل گلس چیست و چه انتظاراتی از نسخه جدید آن دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH