آیا گلکسی Note 5 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد؟

مدتی است که گفته می‌شود کمپانی سامسونگ یک رویداد خبری برای 12 آگوست (21 مرداد) خواهد داشت که در آن انتظار می‌رود که گلکسی Note 5 و گلکسی S6 Edge Plus معرفی شوند و البته این کمپانی کره‌ای تایید کرده است که این محصولات خود را برای رقابت بهتر با آی‌فون جدیدی عرضه می‌کند که در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) معرفی خواهد شد. اکنون اطلاعاتی از نسخه Sprint این دو محصول منتشر شده است که گویا بر اساس آن‌ها کاربران در این دو نسخه قادر به استفاده از کارت حافظه میکرو SDXC خواهند بود.

sprint-uaprof-note-5-640x203

انتظار می‌رود که گلکسی Note 5 بدنه‌ای ترکیبی از فلز و شیشه، درست همانند گلکسی S6 داشته باشد که بر این اساس گویا باید فکر باتری قابل تعویض و امکان استفاده از کارت حافظه را از ذهن خود دور کنیم و از آن جایی که گلکسی S6 Edge Plus نیز یک نسخه بزرگ‌تر از ورژن اصلی است پس بر روی این محصول نیز نباید شاهد چنین قابلیت‌هایی باشیم.

اما بر اساس آن‌چه که UAprof از Sprint منتشر کرده است گفته می‌شود که بر روی این محصول شاهد 32 گیگاباتی حافظه داخلی خواهیم بود و امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه microSDXC تا 128 گیگابایت نیز وجود خواهد داشت.

گفته می‌شود که گلکسی Note 5 صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر QHD خواهد داشت و پردازش‌های آن نیز توسط Exynos 7422 انجام خواهد شد و 4 گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار خواهد گرفت. یک دوربین 16 مگاپیکسلی را در بخش پشتی این محصول شاهد خواهیم بود و سیستم عامل مورد استفاده توسط آن نیز اندروید 5.1 خواهد بود. در خصوص گلکسی S6 Edge Plus نیز گفته می‌شود که این محصول مشخصاتی شبیه به گلکسی S6 خواهد داشت و تنها تفاوت آن به نمایشگر باز می‌گردد که شاهد یک صفحه نمایش بزرگ‌تر بر روی این محصول خواهیم بود.

1 در مورد “آیا گلکسی Note 5 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی خواهد کرد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH