احتمال معرفی هوآوی Mate 8 در دوم سپتامبر

کمپانی هوآوی با انتشار بروشوری تبلیغاتی، اعلام کرد که در تاریخ دوم سپتامبر طعمی جدید از یک پرچم‌دار را به کاربران خواهد چشاند! این مراسم در شهر برلین و در کشور آلمان برگزار خواهد شد. با اینکه هیچ اطلاعاتی در مورد این پرچم‌دار جدید از سوی هوآوی اعلام نشده است اما منابع خبری ورود Mate 8 را دلیل برگزاری این مراسم می‌دانند.

mate-8

این کمپانی نسل قبلی Mate یعنی اسمارت فون Mate 7 را در ماه سپتامبر و در مراسم IFA معرفی کرد.

اما Mate 8 از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟! هوآوی برای این محصول از چیپست خاص خود یعنی Kirin 950 بهره برده است. استفاده از یک صفحه نمایش 6 اینچی همراه با وضوح 1440 در 2560 پیکسل نشان از برنامه ویژه هوآوی دارد. این اسمارت فون در دو نسخه وارد بازار می‌شود. نسخه‌ای با 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دیگری نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی!

Mate 8 از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت بهره برده و از یک نمونه 8 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است. بنا به گفته هوآوی، این دستگاه از حسگر اثر انگشت بهره برده و توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد.

1 در مورد “احتمال معرفی هوآوی Mate 8 در دوم سپتامبر”

  1. آراد علیخانی

    اگر این مشخصات درست باشه ، باید منتظر یک گوشی فضایی فوق پرچمدار باشیم ، عالیه ، دوربین 13 هواوی P8 که کولاک کرد ، چه برسه به 20.7 !!! صفحه نمایش QHD و حسگر اثر انگشت که دیگه معرکه هست ، امید وار ظاهرش هم مثل MATE 7 زیبا و دلربا باشه ، عالییییی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH