با 10 بازی برتر و رایگان ویندوز فون آشنا شوید! (همراه لینک دانلود)

روزانه اسمارت فون‌های بسیار زیادی روانه بازار می‌شوند که در این بین برخی از آن‌ها نیز از سیستم عامل ویندوز فون استفاده می‌کنند. باید قبول کنیم که این سیستم عامل با وجود قابلیت‌هایی که دارد اما چندان نتوانسته دل عموم مردم را به سمت خود جلب کند و در گوشه کنار هیاهوی اندروید و iOS زندگی می‌کند اما با این اوصاف پلتفرم مذکور نیز کاربران خاص خود را دارد که بسیار از لومیا خود راضی هستند.

Microsoft-Lumia-640-(6)

اکنون در این مقاله تصمیم داریم تا با 10 بازی برتر رایگان این سیستم عامل در سال 2015 آشنا شویم و از طریق لینک‌های موجود آن‌ها را دانلود کنیم. پس تا انتها مقاله همراه ما باشید.

Overkill 3

Overkill-150x150

این بازی برای سیستم عامل ویندوزفون و دستگاه‌های لومیا است که گیم‌پلی و افکت‌های سینمایی خارق العاده‌ای دارد. گرافیک این بازی نیز بسیار خوب است و شما می‌بایست در 80 ماراتن شرکت کنید و البته زنده و پیروز از آن‌ها بیرون بیاید. این بازی نیز همان طور که از نامش پیداست یک سبک جنگی دارد و شما می‌بایست به دشمنان خود شلیک کنید.

لینک دانلود

FIFA 15: UT

FIFA-15-150x150

FIFA 15: UT یک بازی بسیار خوب است که در اختیار ویندوزفون نیز قرار دارد و شاید اگر یک لومیا با نمایشگر بزرگ داشته باشید لذت بیشتری را در بازی از FIFA 15: UT تجربه کنید. پس اگر یک لومیا 640XL و یا لومیا 1520 دارید بهتر است هرچه سریع‌تر برای دانلود آن دست به کار شوید. گرافیک و گیم‌پلی این بازی بسیار خوب است و حدود 10000 بازیکن از 500 تیم جهانی در این بازی قرار دارند و بیش از 30 لیگ و استادیوم نیز در این بازی وجود دارد. اگر یکی از دوست داران فوتبال باشید بدون شک با این بازی به‌خوبی سرگرم خواهید شد. نکته جالب در خصوص این بازی امکان ساخت تیم و بازیکن‌های مورد علاقه است که می‌توانید آن‌ها را به اندازه زیادی شخصی سازی کنید.

لینک دانلود

Tiny Troopers

tiny-troopers-150x150

30 مرحله خونین در پیش روی شما وجود خواهد داشت و شما می‌بایست در جریان این بازی استراتژیکی به نبرد با سرباز‌های مختلف بپردازید تا اینکه پیروز شوید. این بازی به صورت رایگان در دسترس کاربران ویندوزفون قرار دارد. گرافیک و طراحی این بازی نیز جالب است و در کل ساعات خوشی را با آن خواهید داشت.

لینک دانلود

Ice Age Village

Ice-Age-Village-150x150

انیمیشن محبوب عصر یخبندان را به خاطر دارید؟ اکنون اگر یکی از دوست داران آن باشید باید با شنیدن اینکه بازی عصر یخبندان نیز برای ویندوز فون منتشر شده است، خوشحال شوید. در این بازی تمام شخصیت‌های عصر یخبندان وجود دارد و در این میان می‌توان به دی‌یگو، ساید، الی و… اشاره کرد. البته امکان بازی کردن به صورت مالتی پلی نیز وجود دارد و می‌توانید از طریق Xbox LIVE نیز وارد عمل شوید. شما در مسابقات روزانه می‌توانید شرکت کنید و با فعالیت خود محیط مورد سلطه‌تان را حفظ نمایید. بازی‌های کوچکی نیز در این اپلیکیشن وجود دارند که به خوبی می‌توانند شما را سرگرم کنند.

لینک دانلود

Angry Birds: Star Wars

Angry-Birds-STar-Wars-150x150

بازی‌های پرندگان خمشگین یا Angry Birds یکی از محبوب‌ترین‌ها بر روی اسمارت فون‌ها هستند و بر روی سیستم عامل ویندوز فون نیز شاهد این بازی هستیم؛ نسخه‌ای که اکنون از آن حرف می‌زنیم Star Wars یا جنگ ستارگان است. شخصیت‌ها و پرندگان موجود در این بازی برای شما اگر قبلا نیز نسخه‌هایی از این بازی را انجام داده باشید، آشنا خواهند بود و در جریان این بازی شما در فضا قرار دارید و می‌بایست از طریق شلیک یا پرتاپ پرندگان دشمنان خود را از بین ببرید. محیط و گرافیک این بازی نیز خوب و البته HD است.

لینک دانلود

Tentacles: Enter The Mind

Tentacles-Enter-the-Mind-150x150

این بازی محیط بسیار جالبی دارد و گرافیک آن نیز مناسب بوده و می‌تواند شما را به خوبی سرگرم کند. در جریان این بازی یک موجود سیاه با پا و دست‌های بزرگ وجود دارد و می‌بایست با آن بازی و رقابت کنید.

لینک دانلود

Bad Piggies

Bad-Piggies-150x150

بازی Bad Piggies نیز همانند پرندگان خشمگین یک بازی فکری است که از طریق آن می‌توانید هم سرگرم شوید و هم ذهن خود را به کار بیاندازید. در این بازی شما می‌بایست این خوک‌های بدجنس را از بین ببرید و این کار در 200 مرحله انجام خواهد شد که اگر بتوانید در هر مرحله 3 ستاره به دست آورید، قادر خواهید بود تا 36 پازل را نیز قفل‌گشایی و سپس بازی کنید.

لینک دانلود

Despicable Me: Minion Rush

Despicable-Me-Minion-Rush-150x150

انیمیشن “من نفرت انگیز” را به خاطر دارید؟ اکنون بازی این انیمیشن دوست داشتنی برای سیستم عامل ویندوز فون منتشر شده است و شیوه بازی نیز بدین شکل است که می‌بایست یک مسیر بی‌انتها را بدوید و امتیازات بیشتری را کسب کنید. البته در حین دویدن می‌بایست به موز‌های موجود در مسیر بازی نیز توجه کنید و آن را بخورید تا ارتقا یابید. گفتنی است که شخصیت موجود در این بازی نیز همانند اسم آن، مینیون یا Minion است (نام موجودی که در آیکون این برنامه دیده می‌شود) که در جریان آن انیمیشن نیز یکی از شخصیت‌های اصلی بود.

لینک دانلود

Temple Run 2

Temple-Run-2-150x150

زمانی بود که اغلب کاربران اندروید در هر جایی که می‌توانستند این بازی را انجام می‌دادند. (البته در حال حاضر کلش آف کلنز جای آن را گرفته است) اکنون این بازی در اختیار کاربران سیستم عامل ویندوز فون قرار دارد و توانسته یکی از بهترین‌های آن نیز باشد. در جریان این بازی می‌بایست در یک مسیر بی‌انتها بدوید و البته سریع‌ نیز باشید تا بتوانید موانع را رد کنید و به مسیر خود ادامه دهید. البته در طول مسیر سکه‌هایی نیز وجود دارد که برای کسب امتیاز بیشتر می‌بایست آن‌ها را جمع‌آوری کنید.

لینک دانلود

Asphalt 8: Airborne

Asphalt-8-Airborne-150x150

Asphalt 8: Airborne یکی از بازی‌های هیجان انگیز در زمینه رانندگی است که در اختیار کاربران ویندوز فون قرار دارد و افراد از طریق آن می‌توانند در 9 مسیر رانندگی کنند و مسابقه دهند. البته از طریق این بازی می‌توانید به صورت مالتی پلی نیز با سایر دوستان خود بازی کنید و لذت ببرید.

لینک دانلود

همان طور که مطالعه کردید با 10 بازی برتر و رایگان برای سیستم عامل ویندوز فون در سال 2015 آشنا شدیم و اکنون شما می‌توانید با کمک لینک‌های دانلود آن‌ها را از طریق فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود و بر روی اسمارت‌فون ویندوزی خود نصب نمایید. شما چه بازی‌هایی را برای کاربران ویندوز فون پیشنهاد می‌دهید؟

2 در مورد “با 10 بازی برتر و رایگان ویندوز فون آشنا شوید! (همراه لینک دانلود)”

  1. مهدی خرسندی

    ممنون؛
    البته الان تو این بخش از محدودیت‌های وینفون کاسته شده،
    پیشنهاد می کنم دوستان بازی‌های زیر رو هم تجربه کنن
    Where is my water
    Asphalt 8
    Dream League Soccer
    Kinectimals
    Score! World Goals

    مینیون و بازی‌های اون سبکی هم که جای خودشو داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH