سونی در حال ساخت یک اسمارت فون پرچم‌دار برای فیلم جدید جیمز باند است!

تصاویری امروز منتشر شدند که حاکی از معرفی یک اسمارت فون از سوی کمپانی سونی در خصوص فیلم جدید جیمز باند با نام Spectre هستند. فیلم‌های جیمز باند تاکنون اسمارت فون‌های زیادی را برای تبلیغ مورد استفاده قرار داده‌اند که اکنون نیز انتظار می‌رود شاهد یک نسخه جدید از آن‌ها باشیم.

Made-for-Bond

همان طور که می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، این محصول جدید اکسپریا 5* نامیده می‌شود و حرف قبل از 5 بلور و تار شده است تا معلوم نباشد و شاید بتوان شعار تبلیغاتی آن را نیز Made for Bond یا همان “ساخته شده برای جیمز باند” دانست. بر اساس عدد 5 وجود در نام این محصول، گفته می‌شود که شاید شاهد اکسپریا Z5 باشیم و با این اوصاف سونی یک پرچم‌دار را برای جیمز باند آماده می‌کند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که کمپانی سونی چندی پیش اکسپریا Z4 را با نام اکسپریا +Z3 معرفی کرد و گویا اکنون نوبت به اکسپریا Z5 رسیده است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که تمام این اطلاعات تنها در حد گمانه‌زنی هستند.

بر اساس اطلاعاتی که چندی پیش منتشر شد، انتظار می‌رود که اکسپریا Z5 در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) معرفی شود و گفته می‌شود که این محصول از پردازنده اسنپ دراگون 820 استفاده کرده و حافظه رم آن نیز 4 گیگابایت خواهد بود که یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. البته شایعات حاکی از وجود سنسور اثر انگشت نیز بر روی این دستگاه هستند که در خصوص دوربین آن نیز گفته می‌شود که شاهد یک سنسور 21 مگاپیسکلی از نوع EXmoro RS IMX230 CMOS خواهیم بود که امکان فیلم برداری با وضوح 4K و قابلیت HDR را نیز خواهد داشت.

گفته می‌شود که فیلم Spectre در 6 نوامبر (15 آبان) در آمریکا اکران خواهد شد.

3 در مورد “سونی در حال ساخت یک اسمارت فون پرچم‌دار برای فیلم جدید جیمز باند است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH