گوشی اچ‌تی‌سی هیما Aero با مشخصاتی بی نظیر به زودی معرفی می‌شود!

در ماه ژوئن خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی اچ‌تی‌سی در نظر دارد تا به زودی و در ماه اکتبر یک اسمارت فون High-End را وارد بازار کند. این اسمارت فون که با اسم موقت Hima Aero فعلا در رسانه‌ها جولان می‌دهد، از مشخصات خوبی برخوردار است. این اسمارت فون 5 اینچی به احتمال بسیار زیاد با وضوح QHD عرضه می‌شود.

این گوشی دارای دوربینی فوق العاده با دیافراگم f/1.9 است که می‌تواند با فرمت RAW به ثبت تصاویر بپردازد. RAW یک فرمت ذخیره سازی فایل است که تمام اطلاعات به دست آمده از طریق سنسور دوربین در هنگام گرفتن عکس را ثبت می‌کند. هنگام عکاسی با فرمتی مثل JPEG، اطلاعات عکس فشرده می‌شود و بخشی از دست می‌رود. به خاطر اینکه در RAW هیچ فشرده سازی رخ نمی‌دهد، شما قادر به تولید عکس‌های با کیفیت‌تری هستید؛ علاوه بر اینکه تصحیح مشکلات عکس در صورت عکاسی JPEG احتمالا غیر ممکن خواهد بود. خوشبختانه خیلی از دوربین‌های امروزی می‌توانند با فرمت RAW عکس بگیرند. پس اگر از یک دوربین کامپکت استفاده می‌کنید، احتمالا قادر به استفاده از مزیت‌های فرمت RAW خواهید بود. حالا اگر یک اسمارت‌فون بتواند چنین کاری کند، واقعا خوب است.

HTC-Aero-ATT-01

طبق آخرین شنیده‌ها، Aero قرار است تا تنها در اروپا عرضه شود؛ اما EvLeaks@ اعلام کرده که اپراتور AT&T نیز این دستگاه را عرضه خواهد کرد. هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه این پرچم‌دار اعلام نشده است. شاید این اتفاق تا پیش از پایان سال جاری میلادی رخ دهد.

پیش از این اچ‌تی‌سی در اسمارت فون‌های One M9+ ،One E9 و One ME از وضوح QHD بهره برده بود؛ اما هیچ کدام از این محصولات در ایالات متحده عرضه نشد. بنابراین Aero می‌تواند اولین اسمارت فون HTC با وضوح QHD باشد که در این کشور عرضه می‌شود.

هنوز اطلاعات دیگری از این محصول در دسترس نیست! با این شرایط باید منتظر یک پرچم‌دار قدرتمند باشیم. این‌طور نیست؟

1 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی هیما Aero با مشخصاتی بی نظیر به زودی معرفی می‌شود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH