متقاضیان گالکسی نوت 2 صف کشیدند!

فرصت خرید اولین Galaxy Note II برای اولین بار در ایران

گوشی گالکسی نوت 2 که به تازگی و توسط سامسونگ معرفی شده است، بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه می‌شود. این گوشی با ضخامت 9.4 میلی‌متر، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌شود که در ابعاد 151 در 80 میلی‌متر و با وزن 183 گرم ساخته شده است. نوت 2 هر چند که از همه گوشی‌های اندرویدی بزرگتر است و از آن به عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی نام برده می‌شود، اما به راحتی در دست قرار می‌گیرد. Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربه ‌فردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است، چرا که این محصول به ایده‌های شما جان می‌دهد و کمک می‌کند تا این ایده‌ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.
عرضه این گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت 11 روز شنبه 29 مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد، با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان روبرو گردید. Galaxy Note II دارای صفحه‌ای 5.5 اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.
فروش این گوشی که در تهران برای اولین بار توسط صوت و تصویر کامران در خیابان جمهوری نرسیده به حافظ، نبش کوچه لاله صورت گرفت با تشکیل صف خریداران روبرو شد. در این صف طولانی بیش از 200 نفر متقاضی ایستاده بودند. سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی، یک مدل هوشمند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده‌اند، هدایای ویژه‌ای از سوی سامسونگ دریافت کرده‌اند، به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آن‌ها در صف با یکدیگر متفاوت بود.

Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد. این تلفن هوشمند به سیستم‌ عامل اندروید نسخه 4.1 (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II درسه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود.
دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD است که دارای یک فلش LED بوده و دوربین دوم یا مکالمه هم 1.9 مگاپیکسلی است. سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی‌دهد. بدین ترتیب کارایی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقا می‌یابد. همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می‌کند و امکان اشتراک با سایر دستگاه های NFC نیز وجود دارد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

 [download id=”15″]

5 در مورد “متقاضیان گالکسی نوت 2 صف کشیدند!”

  1. سلام خدمت همگی.من این گوشی رو خیلی دوست دارم.ولی پولشو ندارم.کاشکی این تحریم ها برداشته بشه و ما بی پول ها هم بتونیم این گوشی رو یه جوری بخریم.شما هم دعا کنید.ممنون از سایت عالیتون.حرف نداره.

    1. پیمان گل‌کار

      با عرض معذرت یک تاخیر از سوی سامسونگ باعث شده هنوز این گوشی را نتونیم بررسی کنیم، بجای آن در حال بررسی گوشی Optimus VU ال‌جی هستیم

  2. 95٪ کسانی که گوشی بهشون رسید دلال بودند، اینور میگرفتن2700 و اونطرف خیابون میفروختند 3 تومن. جایزه رو هم بعدا میفروشند. خوب درآمدی شد برای دلالها. طرف نمیدونست گوشی چیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH