Asus PadFone 2، معجونی از تبلت و موبایل!

پس از عرضه PadFone توسط کمپانی ایسوس، این سازنده تایوانی چندی پیش نسخه دوم از این وسیله بسیار خلاقانه و جذاب را هم رسما معرفی کرد. PadFone 2 این بار مجهز به سخت‌افزار قوی‌تری است و همچون قبل یک تلفن همراه در دل تبلت قرار دارد. در واقع ایسوس با این ابتکار خود سبب شده تا کاربر تبلت و تلفن همراه را با یکدیگر داشته باشد و در واقع از پردازنده و امکانات سخت‌افزاری گوشی، برای بهره بردن از یک تبلت 10.1 اینچی نیز استفاده کند.
با اینکه اندازه گوشی به 4.7 اینچ (در مقایسه با نمونه قبلی) افزایش یافته و تبلت نیز همچنان یک نمونه 10.1 اینچی است، وزن آن با یک کاهش شگفت انگیز، از ۸۵۳ گرم به ۶۴۹ گرم رسیده است. پیشرفت‌ها تنها به همین قسمت محدود نمی‌شود و استفاده از پردازنده قدرتمند و چهار هسته‌ای Snapdragon S4 با ۲ گیگابایت حافظه جانبی و نمایشگر HD در گوشی موبایل، از دیگر موارد ارتقا یافته در نمونه جدید است.
متاسفانه در PadFone 2 از نسخه 4 اندروید استفاده شده و خبری از نسخه 4.1 نیست. دوربین نیز با یک جهش خوب از ۸ به ۱۳ مگاپیکسل ارتقا یافته و قادر است تا در هر ثانیه شش عکس برای شما بگیرد و همچنین با سرعت ۳۰ فریم در کیفیت 1080p و ۶۰ فریم با وضوح تصویر 720p فیلم‌برداری کند.
باتری گوشی یک نمونه توانمند ۲۱۴۰ میلی‌آمپری در گوشی و برای تبلت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. به گفته ایسوس باتری تبلت می‌تواند تا سه بار گوشی را به طور کامل شارژ کند! پس دیگر هیچ نگرانی از بابت اتمام شارژ نخواهید داشت.

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

 [download id=”15″]

9 در مورد “Asus PadFone 2، معجونی از تبلت و موبایل!”

  1. حنانه حیدری

    فقط بگید قیت این تبلت گوشی ایسوس چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//تروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخدا زودتر بگید

  2. سلام من شنیدم که این گوشی گردو خاک زیاد به خودش میگیره و موقع بازی خیلی داغ میکنه همینطور پدش زود خراب میشه حقیقت داره ؟

  3. راستش به نظر عالی میاد فقط کاش می شد ببینیم قیمتش چنده و کی تو بازار گیر میاد؟
    به نظرتون امکان به روز کردن نرم افزارش به نسخه های بهترش هست؟

    1. پیمان گل‌کار

      اگر منظورتان نسخه‌های بالاتر از اندروید هست، به طور حتم چنین امکانی را با توجه به پردازنده قدرتمندش باید داشته باشد

    2. چند روز پیش وارد ایران شد و قیمت مدل 32 گیگش هم 3095000 تومن هستش
      ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH