گوشی اچ‌تی‌سی وان +E9 وارد ایران شد

HTC-one-E9-plus-3

چندی پیش اچ‌تی‌سی از گوشی وان E9 پلاس خود رونمایی کرد که مخصوص به تعدادی از بازارهای محدود بود. ولی این کمپانی امروز به صورت رسمی، ورود آن را به بازار کشورمان اعلام کرد. در ادامه بیانیه رسمی اچ‌تی‌سی را با هم مرور می‌کنیم.

تهران، چهارم مرداد ۱۳۹۴- اچ‌تی‌سی، یکی از پیشروان جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، گوشی سبک، پیشرفته و زیبای +One E9 را از امروز در ایران عرضه می‌کند. در کنار امکانات حرفه‌ای، این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که هر فرد خلاقانه به بهترین وجه، بهره‌‌وری و اتصال به دنیا را تجربه کند.

نیراج ست مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این‌باره گفت: «ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به‌روزترین تکنولوژی‌ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه‌ای بی‌بدیل ترکیب کرده‌ایم. در +HTC One E9، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت‌های حرفه‌ای را با قیمت پایین‌تری جمع‌آوری کرده‌ایم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه‌ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم.»

راحتی در عملکرد و سبک سازی شخصی

گوشی +HTC One E9، به راحتی سبک سازی شخصی را در کنار عملکرد حرفه‌ای ترکیب کرده است. با صفحه نمایش خیره کننده ۵.۵ اینچی که رنگ‌ها را شفاف و جزییات را واضح نمایش می‌دهد، شما می‌توانید به راحتی در بازی‌های مورد علاقه و یا فیلم‌های سینمایی محبوب‌تان غرق شوید. در کنار صفحه نمایشی شگفت انگیز، شما به کیفیت صدایی هیجان انگیز نیاز دارید. بلندگوهای دوقلو در جلوی گوشی و HTC BoomSound™ و کیفیت صدای Dolby در HTC One E9+ صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این گوشی فراهم کرده است.

عکاسی باورنکردنی: عکاس درون خود را بپرورانید

HTC One E9+  برای کمک به عکاس درون شما به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس هایی خیره کننده بگیرید که لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت می‌کند. عکس‌ها و فیلم‌هایی که از لحظه‌های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده‌اید را با همان کبفبت بالا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا بر روی تلوزیون‌های HD نمایش دهید.

به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی UltraPixel، که در مقایسه با دوربین‌های عادی سه برابر بیشتر نور جذب می‌کند، عکس‌هایی شفاف‌تر و واضح‌تر را حتی در نور کم ثبت می‌کند.

HTC Sense™ 7: توانمندی در زندگی دیجیتالی

+HTC One E9 امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. HTC Sense 7 با نرم افزار EYE™ Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته‌ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب‌های مختلف، ویرایش‌های متفاوت عکس و قابلیت‌های زیادی که بوسیله آن‌ها به هر عکس جلوه هنری منحصر به خودتان بدهید. اپلیکیشن Zoe™، به صورت خودکار ویدویویی از مجموعه عکس‌های شما می‌سازد و شما می‌توانید برای این ویدیو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس های مرتبط خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه هیجان انگیزی از لحظه‌ای خوش داشته باشید.

برای اطمینان از اینکه تلفن هوشمند شما، نیازهای زندگی دیجیتالی شما را به خوبی برآورده می‌کند؛ +HTC One E9 به شما قدرت کنترل همه امکانات را می‌دهد. HTC sense 7 قابلیت بالایی در شخصی سازی دارد، هوشمندانه عکس‌های محبوب شما را بررسی و تحلیل می‌کند، و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ‌ها و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما را تغییر می‌دهد. در عین حال که با تغییر چیدمان در صفحه اصلی شما و قرار دادن اپلیکیشن‌های متناسب با موقعیت شما، این امکان را بوجود می‌آورد که گوشی شما همراه همیشه پویای شما باشد. با این برنامه کاربردی که قابلیت شخصی سازی و محتوا نمایی دارد، شما همیشه به اندازه یک کلیک با امکانات مورد استفاده خود فاصله خواهید داشت.

در لایه زیرین این امکانات پیشرفته، در گوشی +HTC One E9 از به روزترین تکنولوژی‌ها بهره برده است. تکنولوژی‌هایی نظیر: MediaTek helio™ X10 Octo و پردازنده هشت هسته‌ای 2.8GHz، که کارکردن همزمان و چند تکلیفی را به راحتی ممکن می‌کند.

عرضه عمومی

این گوشی در رنگ‌های طلایی، صورتی کلاسیک، طلایی-خاکستری و طلایی-قرمز در بازار ایران موجود است.

3 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی وان +E9 وارد ایران شد”

  1. سامیار راد

    می خ ام که نشه ، one m9+ که هیچی ازش بر نمیاد چه برسه به پلاستیکیش و عدم حسگر اثر انگشت ، والاااا چه قدر هم گروووون، البته واسه من 1650 پولی نیست ، والاااا

  2. سمیرا فرجاد

    عکاس باور نکردنی؟ فعلا که دوربین های 20 مگاپیکسل HTC در تمام مقایسه ها در تمام سایت ها و در تمام تست‌ها آخر است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH