نینتندو می‌خواهد یک نمایشگر خواب دارای پروژکتور بسازد!

نینتندو این روزها به خاطر فوت مدیرعامل خود داغدار است. طفلک در 55 سالگی جوان‌مرگ شد؛ تعجب نکنید! این ژاپنی‌ها تا 80 سال امید به زندگی دارند. مثل ما نیستند که به لطف وجود پراید و روغن پالم و سرب موجود در بنزین و جوش شیرین داخل نان و مرغ هورمونی بیش از 50 سال عمر نکنند!
این روزها نینتندو برای اولین بار از قصد خود برای توسعه و ساخت یک مانیتور خواب به عنوان بخشی از پروژه “کیفیت زندگی” که در سال 2014 آغاز شده بود، پرده برداشت. حال به لطف پتنت تازه ثبت شده‌ای که اخیرا توسط اعضای انجمن NeoGAF منتشر شده، می‌توان فهمید که سیستم کلی این وسیله به چه شکل خواهد بود.
کمپانی متخصص در امر بازی، ظاهرا برنامه ریزی‌هایی برای ساخت یک ساعت زنگ‌دار پر از سنسورهای مختلف دارد. این وسیله دارای یک پروژکتور نیز هست! از آن‌جا که اسناد لو رفته عمدتا به زبان ژاپنی هستند، ما فقط خلاصه اسناد و همینطور تصاویر دستگاه را می‌توانیم به شما نشان دهیم:nintendo-sleep-monitor-ledeاز این نما خیلی معلوم نیست که نمایشگر خواب، یک سیستم متشکل از دو دستگاه جداست، یا اینکه فقط شامل داک و گجت مورد نظر است، با حالتی درست شبیه اسمارت‌فون فرد. به هرحال، ردیاب نینتندو مجهز به سنسورهای مختلف، میکروفون و دوربینی خواهد شد که دمای بدن و ضربان نبض کاربر را پیوسته پی‌گیری می‌کند. سپس این دستگاه از اطلاعاتی که جمع آوری کرده‌ است، برای ارزیابی وضعیت احساسی کاربر، و محاسبه نمره خواب او استفاده خواهد کرد. سپس آمار وضعیت کلی شخص و نتایج بررسی، با استفاده از پروژکتور تعبیه شده بر روی دستگاه، بر روی دیوار یا سقف نمایش داده خواهد شد.
بدون شک شمار زیادی از افراد، این همه سنسور را ضروری نمی‎دانند، و حتی ممکن است برخی از آن‌ها را مزاحم تلقی کنند! اما این فقط یک پتنت است. اگر روزی نینتندو بخواهد این مانیتور را عرضه کند، ما از قبل ویژگی‌های آن را می‌دانیم! گفته می‌شود که این دستگاه در سال 2016 به بازار راه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH