اسمارت فون بدون حاشیه سونی، اکسپریا C5 اولترا نامیده خواهد شد!

تاکنون اطلاعات زیادی منتشر شده بود که گفته می‌شد سونی تصمیم دارد یک اسمارت فون با صفحه نمایش بدون حاشیه را تولید کند اما در این بین فعلا اطلاعات زیادی از نام آن به بیرون درز نکرده و اغلب افراد آن را با نام سونی Lavender می‌شناختند. اما امروز اطلاعات جدیدتری به بیرون درز کرده است که گفته می‌شود این محصول اکسپریا C5 اولترا نامیده خواهد شد و در ماه آگوست با شماره مدل E5553 روانه بازار می‌شود.

Sony-Xperia-C5-Ultra-2

همان طور که گفته شد یکی از قابلیت‌های اصلی این محصول به نمایشگر آن باز می‌گردد که اطلاعات پیش نیز همگی بر روی این موضوع اتفاق نظر داشتند. در شایعات پیشین تمام بخش‌های سخت افزاری گوشی نیز به وضوح توضیح داده شده بود. دوربین این محصول یک فلاش LED برای مواقع تاریک خواهد داشت و اسپیکر‌های آن نیز در بخش جلویی دستگاه قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، دکمه شاتر دوربین به همراه شیار نانو سیم‌کارت و میکرو SD در گوشه کناری دستگاه قرار دارند و دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا نیز همانند نسخه‌های قبلی برای زوم در دوربین مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

Sony-Xperia-C5-Ultra-1

فعلا اطلاعات زیادی از اکسپریا C5 اولترا منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که پردازش‌های آن توسط مدیاتک MT6752 انجام شود و 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای ذخیره اطلاعات موقت خود داشته باشد. یک دوربین 13 مگاپیسکلی در بخش پشتی این دستگاه قرار گرفته و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز میهمان بخش جلویی خواهد بود. صفحه نمایش این محصول 5.5 اینچی است که می‌تواند وضوح تصویر 1080p را ارایه دهد.

Sony-Xperia-C5-Ultra

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH