نسخه جدید بازی Need For Speed گرافیک بی‌نظیری دارد!

همین تازگی‌ها بود که خبر رسید ساخت عنوانی تازه از بازی محبوب Need For Speed در حال انجام است. تاکنون فقط یک تریلر و نسخه نمایشی گیم‌پلی آن را دیده‌ایم. طرفداران این بازی، دیوانه‌وار به این در و آن در می‌زنند تا بلکه بتوانند اندکی اطلاعات در مورد نسخه جدید آن کسب کنند، اما توسعه دهنده محترم همه‌چیز را مخفیانه انجام داده و در جواب عطش کاربران فقط می‌گوید، فعلا زود است. بروید پی کارتان! از شرکتی که اسمش Ghost Games است، انتظار دیگری هم نمی‌رود. همه‌چیز یک شبح باید مخفی باشد!
با وجود این همه تدابیر امنیتی سازندگان بازی، و وسواس بسیار آن‌ها برای لو نرفتن اطلاعات، ظاهرا یکی از طرفداران پر و پا قرص این بازی پس از تلاش‌های فراوان توانسته به اطلاعاتی در مورد نسخه جدید نید فور اسپید دست پیدا کند. اطلاعات که چه عرض کنم، فقط یک عکس است که ملاحظه می‌فرمایید.
need-for-speed-new-screenshot-640x427 از این عکس تنها می‌توان به گرافیک حیرت‌آور این بازی پی برد. موتور تولید کننده تصاویر در بازی Need For Speed آن‌قدر تصاویر را نزدیک به واقعیت تولید می‌کند که حتی ممکن است برخی از افراد قادر به تشخیص تفاوت بین تصاویر ساخته شده توسط بازی و واقعی محیط نباشند! برای ساخت این تصویر که ملاحظه فرمودید، کمپانی سازنده بازی، یک خودرو را در مکانی مشخص پارک کرده، و از زاویه‌ای مشخص از آن عکس گرفته‌ است. سپس عکس مورد نظر را در کنار  اسکرین‌شاتی مربوط به همان محل در داخل بازی قرار داده است. دو تصویر سمت راست مربوط به دنیای واقعی، و تصاویر سمت چپ مربوط به بازی هستند! همان طور که می‌بینید، تصاویر تولید شده توسط این موتور بی‌نهایت طبیعی جلوه می‌کنند.
برایان آلبان مدیر هنری خودروها در پروژه Need For Speed می‌گوید: هدف ما از این پروسه، استفاده از قابلیت‌های رندر فیزیکی موتور در ایجاد دقیق‌ترین مواد و سطوح و نورپردازی به دنیای واقعی بود. حقیقتا هم کارشان خوب از آب در آمده است.
اگر من در مورد تصاویر برایتان توضیح نداده‌بودم، آیا می‌توانستید تصاویر مصنوعی را از واقعی تشخیص دهید؟

4 در مورد “نسخه جدید بازی Need For Speed گرافیک بی‌نظیری دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH