پرچم‌داران جدید سامسونگ در 22 مرداد معرفی خواهند شد

samsungunpacked2015eventlarge-630x309با توجه به اخباری که از گلکسی نوت 5 سامسونگ منتشر شده است، اکنون می‌دانیم که این فبلت در چه زمانی معرفی خواهد شد. رویداد بعدی Unpacked سامسونگ برای 13 آگوست ( 16 روز دیگر) در ساعت 11 ET برنامه‌ریزی شده است.

به‌تازگی این کمپانی، تصویری را که در بالا مشاهده می‌کنید، منتشر کرده است؛ تصویری با خطوط سیاه و سفید که برروی یک پس‌زمینه سفید قرار گرفته‌اند. شاید به‌ظاهر مسخره باشد اما اگر به تصویر کمی دقیق‌تر شویم، به‌نظر می‌رسد چیزی در وسط آن خطوط قرار گرفته که از دو طرف شیب دارد؛ چیزی شبیه به یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش لبه منحنی دوگانه.

در حالی که سامسونگ از اعلام آنچه که معرفی خواهد کرد، امنتاع ورزیده ولی این احتمال وجود دارد که در رویداد بعدی Unpacked، شاهد معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس باشیم. اخبار و شایعات متفاوتی از هردو مدل به‌تازگی منتشر شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد با معرفی گلکسی نوت 5 در این مراسم، به این فبلت برای دیده‌شدن پیش از معرفی آیفون 6S در ماه سپتامبر توسط اپل، زمان بدهد. به‌هرحال تا معرفی دو محصول قدرتمند سامسونگ، تنها در حدود 2 هفته زمان باقی مانده است.

1 در مورد “پرچم‌داران جدید سامسونگ در 22 مرداد معرفی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH