طرح بی‌نظیری از یک هتل شناور که اتاق‌هایش قایق هستند!

استودیوی طراحی Salt & Water که معنی اسمش می‌شود آب و نمک(!) شنیده که شما عزیزان به خوابیدن و قایق سواری بسیار علاقه دارید. پس یک طرح مفهومی و فوق‌العاده جذاب از یک هتل ارایه داده که دارای سالن پذیرش مرکزی، رستوران و دفاتر کارکنان است. آن هم بصورت کاملا شناور! این هتل دارای اتاق‌هایی کاملا شناور و البته جدا از هم برای مسافران پولدار و صد البته عزیز خود است. هر اتاق را می‌توان از سیستم جدا کرده و اجازه داد تا در محوطه مخصوص به خود شناور گردد. این اتاق‌ها توان اسکان 2 تا 4 نفر را در خود دارند.
1438024984-floating-catamaran-2-yacht-designاین طرح رویایی توانست به خاطر تفسیر ظریف و تغییر کاربری جالب قایق به اتاق، جایزه طراحی قایق هزاره را در سال 2015 برای استودیوی آب نمک به ارمغان آورد. مزیت این طرح (در صورت اجرا) ترویج گردشگری در آب‌های دست نخورده و بکر منطقه است. راستی یکی از بزرگترین مشکلات این هتل این است که هنوز هیچ بیمه‌ای حاضر به عقد قرارداد با آن نشده‌است، چون هر لحظه ممکن است مسافران از شدت نوشیدن ساندیس (!) در اتاق‌هایشان، کنترل خود را از دست داده و با اتاق‌های قایقی‌شان شروع به رانندگی کرده و فاجعه بیافرینند!
در مورد هزینه اقامت در آن چیزی گفته نشده، اما بدون شک باید حداقل 200 الی 300 برابر هزینه هتلی باشد که امسال عید ما یکی دو شب در آن اقامت داشتیم. یعنی حداقل دو – سه هزار دلار در هرشب. نظر شما چیست؟ آیا حاضرید شبی هزاران دلار برای اقامت در چنین هتل رویایی بپردازید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH