نسل سوم موتورولا موتو G با سخت افزار مناسب و دوربین عالی معرفی شد!

13 نوامبر سال 2013 بود که کمپانی موتورولا سعی کرد تا بازار میان‌رده‌ها را دست خوش تغییراتی کند. در آن زمان محصولاتی از سوی کمپانی گوگل با نام‌های نکسوس 4 و نکسوس 5 در بازار جلوه نمایی می‌کردند که قیمت مناسبی در مقابل سخت افزار قدرتمند داشتند اما موتورولا سری موتو G خود را با قیمتی زیر 200 دلار معرفی کرد تا بازار را در دست بگیرد.

روز‌ها گذشتند تا به امروز رسیدیم و کمپانی موتورولا نسخه جدیدی از این محصول خود را معرفی کرد. این کمپانی در طول امروز از محصولات جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها نیز نسل سوم از موتو G است که موتورولا همچنان نام آن را تغییر نداده و یا عددی را در مقابل آن قرار نداده است و با نام نسخه قبلی، محصول جدید خود را صدا می‌زند اما این نسخه سومین نسل از موتو G محسوب می‌شود.

motorola-moto-g-3rd-generation-2015-press-10

همان طور که از قبل هم انتظار داشتیم،‌ این محصول یک اسمارت فون میان‌رده است، پس برای شروع بیایید نیم نگاهی به مشخصات این محصول بیاندازیم.

نسل سوم از موتورولا موتو G از پردازنده اسنپدراگون 410 استفاده می‌کند که 1 یا 2 گیگابایت نیز حافظه رم برای آن اختصاص داده شده است و بر اساس اینکه گوشی خود را از کدام منطقه خریداری کنید حافظه داخلی دستگاه شما نیز بین 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی متغیر خواهد بود. این تغییرات جزیی هستند اما موتورولا بالاخره بعد از دو نسل، از اسنپدراگون 400 دل کند و به نسخه جدید آن قدم گذاشت. البته با وجود اینکه کاربران دوست داشتند تا در هر دو نسخه از این محصول شاهد حافظه رم 2 گیگابایتی باشند اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که نگرانی اصلی موتورولا در این خصوص پایین نگهداشتن قیمت دستگاه بوده و چون این محصول میان‌رده نامیده می‌شود پس باید قیمت پایینی نیز داشته باشد.

moto-g-specs

این محصول می‌تواند از دو سیمکارت پشتیبانی کند و از سایر قابلیت‌های آن می‌‌توان به پشتیبانی از 4G LTE اشاره کرد. کاربرانی هم که نیاز به حافظه داخلی بیشتری دارند می‌‌توانند از طریق شیار microSD حافظه دستگاه خود را ارتقا دهند.

این محصول از یک نمایشگر 5 اینچی استفاده می‌کند که می‌تواند وضوح تصویر 720p را ارایه دهد و نسل سوم موتو G نیز همانند نسخه‌های قبلی خود از اسپیکر دوگانه در طراحی بخش جلویی خود بهره می‌برد اما این بار شاهد تغییراتی در طراحی بخش پشتی دستگاه هستیم که بیشتر این موضوع به رنگ بندی قاب پشتی و اطراف دوربین دستگاه باز می‌گردد.

motorola-moto-g-3rd-generation-2015-press-15

تفاوت دیگر این محصول با نسخه قبلی خود به قابلیت IPX7 مربوط می‌شود که با کمک آن محصول جدید موتورولا قادر خواهد بود تا عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه شنا کند (البته بر اساس این استاندارد محصول مذکور در برابر گرد و غبار مقاوم نیست) نکته دوست داشتنی دیگر در خصوص این اسمارت فون به دوربین آن باز می‌گردد و موتو G جدید از یک سنسور قدرتمند و بالارده‌ای استفاده می‌کند که بر روی نکسوس 6 نیز آن را مشاهده کرده‌ایم. این دوربین 13 مگاپیسکلی است و f/2.0 را دارد که از یک فلاش دوگانه LED نیز بهره می‌برد.

در خصوص نرم افزار نیز این محصول از نسخه 5.1 اندروید لالی‌پاپ استفاده می‌کند. در هند نسخه 8 گیگابایتی این محصول 11999 روپیه قیمت خواهد داشت و نسخه 16 گیگابایتی آن با رم 2 گیگابایتی با قیمت 12999 روپیه به‌فروش خواهد رسید. این اعداد و ارقام در آمریکا نیز مناسب هستند، نسخه 8 گیگابایتی این محصول در آمریکا 179.99 دلار و نسخه 16 گیگابایتی آن 219.99 دلار قیمت خواهد داشت که این اعداد و ارقام از سوی موتورولا منتشر شده‌اند.

موتورولا برای این محصول نیز قابلیت دوست داشتنی شخصی سازی از طریق Moto Maker را قرار داده است که کاربران پیش از خرید محصول خود می‌توانند آن را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنند و برای مثال رنگ قاب جلویی، کاور پشتی و… را تغییر دهند.

موتورلا سعی کرده است که در نسل جدید سری موتو G خود قابلیت‌های بهتری را نسبت به نسخه‌های قبلی قرار دهد که در این میان می‌توان به بهبود طراحی، مقاومت در برابر آب، دوربین عالی، قابلیت‌های شخصی سازی و بهبود‌های دیگر اشاره کرد. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

2 در مورد “نسل سوم موتورولا موتو G با سخت افزار مناسب و دوربین عالی معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH