آپدیت جدید پرچمداران سامسونگ، شارژدهی آن‌ها را بهبود می‌بخشد

آخرین نسل از پرچم‌دارن کهشکانی سامسونگ در کشورهای مختلف و با قرادادهای اپراتوری مختلفی عرضه شده‌اند. اخیرا، اپراتور مخابراتی T-Mobile چند ماه پس از عرضه‌ گلکسی S6 و S6 Edge، آپدیتی را برای هردو گوشی منتشر کرده است که هدف از آن، بهبود شارژدهی باتری بوده. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر همراه باشید.batllo-0853

این به‌روزرسانی منتشر شده، با کاستن از برخی برنامه‌های بدون استفاده، باعث بهبود بخشیدن به شارژدهی این دو گوشی شده است. همچنین، علاوه بر بهبود عملکرد باتری، تعدادی از باگ‌های موجود برطرف و اطلاح شده و عملکرد کلی دستگاه نیز بهبود یافته است. درکل، این آپدیت صرفا جهت بهبود عملکرد دستگاه بوده و قابلیت جدیدی را به کاربر ارایه نخواهد کرد.
G920TUVU2COF8 شماره‌ بیلد این آپدیت است و انتظار می‌رود، کمی بعد هم برای نسخه‌های آنلاک S6 و S6 Edge منتشر شود تا تمام کاربران پرچمداران سامسونگ از این به‌روزرسانی بهره ببرند. اگر شما برای این به‌روزرسانی بسیار مشتاق هستید، می‌توانید به صورت دستی، تنظیمات بخش به‌روزرسانی دستگاه خود را چک کنید و اگر در دسترس بود، آن‌را نصب کنید.
کمی قبل نیز در فرانسه، این دو  پرچم‌دار سامسونگ به‌روزرسانی‌هایی را با شماره‌ بیلد G920FXXU2BOG8 و G925FXXU2BOGB دریافت کرده‌ بودند.

2 در مورد “آپدیت جدید پرچمداران سامسونگ، شارژدهی آن‌ها را بهبود می‌بخشد”

  1. مهران کشاورز

    دوستای عزیز
    من من اول مرداد ماه این گوشیو دو سیمشو خریدم مدل فلت
    ولی تا ب حال برام اپدیتی نیومده
    دلیلش چیه
    ممنون میشم راهنمایی کنین
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH